✧43✧

25.5K 2K 440
                                    

Aşşırı uykum var nasıl oldu bilmiyorum :((

İyi geceler iyi okumalarrr muuahh ;***


"Rüyanda beni nasıl gördün?" Demişti saniyeler önce. Unutmamıştı. Kalbim teklerken bu durumdan daha fazla kaçamayacağımı biliyordum.

"Anlatmamı mı istiyorsun?" Koyu kahveleri loş ve kısık ışığın altında parlarken dudaklarındaki sırıtış yerini koruyordu. Kafasını salladı.

"Merak ediyorum." Gözlerimi birkaç saniye kapatıp utancımı yenmeye çalıştım. 

"Yüzüne bakarak anlatamam." Tekrar ona baktığımda kaşları havalandı. Gittikçe meraklandığı belliydi.

"Arkanı dönmeye ne dersin?" Birkaç saniye gözlerine baktım ve dediğini yapıp arkamı döndüm ona. Anında kollarıyla beni kendine çekip sırtımı kaslı vücuduyla birleştirdi. Tek eli belimdeyken diğer elini boynumun altından geçirmişti. Bu pozisyon öyle rahattı ki.

Karnımın üzerinde duran elinin üstüne koydum elimi. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.

"Biraz utanç verici,"

"O kadarını anladım." Gözlerimi devirdim ve biraz tereddüt ederek konuştum.

"Aslında benle beraber dört kişiydik." Vücudu gerildi ve elleri gevşedi.

"Neyse anlatma, duymak istemiyorum." Sıkıntılı bir nefes alıp verdiğinde bir süre sustum. Bir şey demedim. Burnundan aldığı sesli soluk alış verişlerini duymak bana değişik bir tatmin duygusu verdi. 

"Atakan?"

"Hım?" Trip mi atıyordu o?

"Senden üç tane vardı." Soluğu kesildi.

"Ne dedin?" 

"Rüyamda diyorum, ben ve üç tane sen vardın." Tutuşu sıkılaştı tekrar.

"Anlat." Kıkırdadım bu tepkisine.

"Ben bir yatakta yatıyordum, çıplak bir şekilde. Fakat biri ellerimi tutuyordu başımın üzerinde. Kafamı yukarı çevirdiğimde seni gördüm. Hareket etmemi engelliyordun. Sonra aşağı baktığımda senden bir tane daha vardı."

"Hım, ne yapıyorduk peki?" Sakin ve boğuk sesiyle yutkundum. Hasta olduğumdan mı nedir, saç diplerime kadar hassaslaşmıştım. Belimde duran büyük elinin üzerine kendi elimi koydum ve tişörtümün içinden çok hafif içeri soktum. Onu yönlendirmeme izin veriyordu.

"Böyle karnımı okşuyordun." Parmakları çıplak tenimde hareket etti ve okşadı, "ve yukarılara çıkıyordun." Elini çekmeden yavaş hareketlerle yukarı çıkardı ve göğüslerime kadar gezdirdi elini. Meme uçlarımın üzerinden geçerken dudağımı ısırdım. Bugün çok daha fazla hissediyordum.

"Bu şekilde mi?" Kalın sesi tam kulağımın dibinden gelince istemsizce gözlerim kısıldı, tüylerim diken diken oldu.

"Hı-hı." Dedim. O ise vücudumu okşamaya devam ederken dişlerini kulağıma sürttü. Siktir bu his de ne? Soluk verir gibi inledim sessizce. 

Ben rüyamı anlatmaya devam ettikçe o hareketlerini ona göre devam ettirdi. 3. Atakan'ın işin içine girmesiyle şortumu hafifçe aşağı çekti. Artık gözlerimi kapatmış kendimi tamamen hissetmeye bırakmıştım.

"İç çamaşırı giymemişsin." Keyifli çıkan sesiyle kafamı salladım.

"Zaten çıkacaktı." Bu sefer hafif sesli çıkan gülüşüyle ben de güldüm. Yatarken bazen çıkarırdım ve bugün de o günlerden biriydi.

Yönetici Kalp- BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin