parte cuarenta y seis

590 41 21
                                    

Tony's pov

Είμαστε στο σπίτι του Mario κλασσικά.

Εγώ, ο Mario, ο Varian, ο Άδης και η Περσεφόνη.

Η τελευταία είναι σε άθλια κατάσταση.

Μετά από λίγο ψάξιμο του Alex και του Mario βρήκαν πως το κοριτσάκι ήταν ένα ορφανό που το έσκασε από το ορφανοτροφείο.

Καμία οικογένεια.

-Τι σκατά ήταν αυτό;

Ρωτάει ανήμπορος να εμπεδώσει την όλη κατάσταση ο Άδης.

-Έγινε ότι ο πατερούλης μας με θέλει ξεκάθαρα νεκρή.

Είπε απότομα η Περσεφόνη.

-Εγώ απορώ πως ξέρει για μας τους δυο δεν δώσαμε ιδιαίτερα δικαιώματα ούτε εσυ έτρεξες στον πατέρα σου να πεις ότι βρήκες γαμπρό.

Είπα εγώ δηλώνοντας φανερά τις σκέψεις μου.

Η Περσεφόνη έγνεψε θετικά.

-Ναι αλλά από κάπου το έμαθε.

Είπε οριακά θυμωμένος ο Varian.

Γυρνάμε ταυτόχρονα εγώ και ο Varian και κοιτάμε ύποπτα τον Άδη.

Κακά τα ψέματα είναι ο πρώτος ξεκάθαρος ύποπτος.

Ο Mario δείχνει να τσιτώνεται και περνάει προστατευτικά το χέρι του στον ώμο του Άδη ο οποίος κάθεται μπροστά του.

-Δεν υπήρχε περίπτωση να έδινα έτσι την Περσεφόνη, Tony. Το ότι ήμουν ανήμπορος να την προστατέψω δεν σημαίνει ότι είμαι τόσο πούστης να θέλω το κακό της, είναι αδερφή μου joder!

Είπε αγανακτισμένα αλλά ήρεμα ο Άδης.

Ο Mario του έσφιξε τον ώμο ενώ η Περσεφόνη τον πλησίασε για να τον αγκαλιάσει.

-Δεν ήταν σίγουρα ο Άδης, Tony.

Μουρμούρισε η fresa.

Κατευθείαν με το που την κοίταξα το βλέμμα μου μαλάκωσε.

Δεν μπορώ να την βλέπω τόσο συντετριμμένη.

Ναι και εγώ δεν μπορώ να σηκώσω την εικόνα του μικρού κοριτσιού σφαγμένου.

Αλλά ζω στην γαμημένη μαφία.

Θέλω δεν θέλω δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που θα δω τέτοιες εικόνες.

-Τότε ποιος μας μένει;

Είπε καχύποπτα ο Mario.

Με το που κοίταξα τα μάτια του κατάλαβα ακριβώς τι υπονοούσε νιώθοντας πως με χτύπησε τσουνάμι εκείνη ακριβώς την στιγμή.

To the utmost (#2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang