Заклиначі з Лісових троп відбули за декілька днів потому. Сю Юлі мала звичайний та трохи зневажливий вигляд, ніщо в ній не нагадувало про поєдинок, після якого обидві учасниці увесь цей час заліковувати завдані їм поранення.
Будучи допитливим від народження, Дзінь Сяодань просто не міг дозволити собі проігнорувати те, що відбувалося за їхнього з Дін Дзихао відсутності. Лі Мейці ніколи не вступала в бійки, тим більш у ті, на які потрібно було отримувати дозвіл від старійшини – абсолютно не в її характері. Тому Сяодань відправився на розслідування... яке, на превеликий жаль, не дало жодного результату. Лі Мейці тримала рота під замком, а нікого іншого у той момент поряд з нею не було. Усі дівчата, варто було йому тільки до них підійти, взагалі не могли чітко сформулювати відповідь ні на одне з його запитань.
«Невже вона зовсім ні з ким, окрім нас, не спілкується?» – з цією думкою Дзінь Сяодань заглянув у комірчину з всіляким непотребом і замислився: «А що взагалі вихованці з Лісових троп забули в нашому клані?»
Далебі, не те щоб йому не було чим зайнятися, адже попрацювати з духовною енергією ніколи не було б зайвою справою, але чомусь жодна з цих подій не давала йому спокою. До того ж Дін Дзихао закрився у власній кімнаті й листом від старшого брата і поки не планував показуватися назовні. Дзінь Сяоданю нічого не залишалося, як поцупити прямо з-під носа у кухарів парочку запашних бао та втекти за територію клану.
Його вкрай хвилювало питання, чому на останньому завдані, з якого вони тільки-но повернулися, циркуляція Ці по меридіанам раптом прискорилася проти його волі.
У містечку поблизу від кордонів Золотавих вод відбувся інцидент нападу демонічної сутності на літнього чоловіка. Попервах вони авжеж перевірили місцевість на наявність просторів та нічого не знайшли. Другою причиною появлення сутності зазвичай викликають лихі помисли людей протягом певного відрізку часу. Зазвичай таке відбувається під приводом секти та очільника, який культивує потойбічну енергію. Способів досягнення накопичення темної Ці декілька, однак в їхньому випадку усе сталося за загальновідомим сценарієм.
Парочка пересічних заклиначі облаштували побіля міста схованку в напівзруйнованому будинку, та намагалися відкрити простір, аби викликати демонічну сутність. Розібратися з дилетантами не забрало багацько часу, лише у вчителя Яна пішло трохи більше зусиль, аби придушити їхнього лідера.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
Любовные романыАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...