Пролог. Розділ 2: Обраний шлях

48 9 5
                                    

– Матінко, будь ласка! – Дзінь Сяодань впав на коліна.

– Що? Чому ти взагалі про це запитуєш? – жінка, на ім'я Дзінь Бао, стовбичила на порозі власної хатинки, вимовляючи запитання скрізь зціплені зуби. Вона поглянула на дерев'яного меча, що лежав поперед його колін та жахнулася так, ніби побачила монстра. – Звідки це в тебе? Де ти його взяв?! Вкрав?!

– Ні! Ні! Матінко, будь ласка, вислухай мене! – Сяодань трошки підвів голову та поклав долоню на символічне руків'я. – Я нічого не крав. Мій друг... Мені віддав його друг, щоб я вчився і в майбутньому ми стали заклиначами...

– Замовкни! – голосно обірвала вона, не даючи йому навіть закінчити речення.

Він здивовано поглянув на матінку спідлоба та закусив нижню губу, перебуваючи у нерозумінні такої реакції на, власне, типову ситуацію... Кожен хлопчик його віку має амбіції та мрії, так чому ж...

– Матінко...

– Заклинач?! І який шлях ти збираєшся культивувати? Хочеш стати безсмертним? Заради чого? Звідки... – Дзінь Бао випустила з рук корзинку з овочами та вхопилася за голову рукою, поки іншою сперлася об стіну. – Звідки у твоїй голові взялися ці дурні помисли? Хто цей друг? Яке його ім'я?!

– Дін Дзихао, – варто було цьому імені злетіти з його губ, як матінка підбігла до нього та впала на коліна.

– Сяо-Сяоданю, – вона вхопилася руками за його плечі, змушуючи Сяоданя підвести голову та зазирнути їй у вічі. – Сяоданю, ти не можеш, – чітко, по слову вимовила Дзінь Бао. – Ти – звичайний хлопчик, в тебе не вийде розвинути духовну силу. Сформувати ядро? Як? Звідки в тебе талант? Твоя мати звичайнісінька, твої бабуся з дідусем – смертні. Хто тебе навчатиме?

– Дін Дзихао сказав, що навчить мене! – заперечно вигукнув він, відчуваючи біль від жорстоких слів матінки. – Бути заклиначем – почесно! Я зроблю так, щоб ти ні про що не турбувалася та жила в розкоші! Наші статуси, вони...

– Підвищаться? – гірко запитала вона замість нього, посміхнувшись одним куточком губ.

– Так, – кивнув Дзінь Сяодань.

– Настільки погано бути звичайним? – тихо спитала Дзінь Бао, випрямившись. – Прожити відведений час та не обманювати природу своїми безсмертними тілами?

– Матінко, але ж...

Дзінь Сяодань перебував у розгубленості. Він і подумати не міг, що його мати буде настільки заперечувати проти його бажання... Та взагалі не міг уявити такої ситації, адже кожен мріяв, якщо не самому стати на шлях культивації, так хоча б своїм дітям того бажати. Однак далеко не в усіх така можливість взагалі була. От у нього вона з'явилася, але мати не погоджувалася...

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now