Тіло Дзінь Сяоданя миттєво затверділо в незручній позиції, варто було тільки зубатій й смердючій почварі пролізти лапами через ґрати в декількох метрів від його одягу. Вона відкрила пащу в його сторону, скалячи довгі жовті зуби, між якими стікала в'язка слина, та видавала якісь незвичні звуки, здригаючись усім єством. Дзінь Сяодань повільно відхилився від єдиною перепони між ним і нею, уникаючи підозріло гострих кігтів.
Позаду пролунав металевий дзвін, тому він несвідомо обернуся.
– Прокинувся, – затвердив Лісінь, тримаючи тонкими пальцями тацю та глядячи на нього.
Зробивши декілька широких кроків, Лісінь наблизився до почвари й стукнув по ґратам відкритою долонею.
– Ану, Сяо Мао⁶, забирайся звідси, – з деякою роздратованістю наказав чоловік потворі, яка відразу ж жалібно прикрила пащу й сховалася в темряві коридорі, наостанок стукнувши по металу масивним хвостом. Тільки коли в приміщенні нарешті запанувала тиша, Лісінь розвернувся. – Сиди спокійно. Якщо поворухнешся бодай одним м'язом – я відріжу тобі руку.
[6] Маленький кіт.
Дзінь Сяодань міцно стиснув губи, стримуючи в собі гнів від почутої погрози. Він не поворухнувся коли Лісінь раптом зробив декілька кроків в його сторону; не сіпнув жодним мімічним м'язом, коли над ним схилилися, а металева таця була поставлена на підлогу; навіть не видав жодного звуку, поки Лісінь розгортав шар за шаром тканину на його ногах, однак тільки коли в чужих руках опинилася баночка з чимось невідомим і це невідоме спробували намастити на оголені кінцівки, його тіло мимоволі здригнулося.
– Я маю питання...
– ...Яке мене зовсім не цікавить, – холодно відрізав Лісінь.
Дзінь Сяодань: – ...
– Гаразд, – легко погодився він. – Що це за місце?
Лісінь зиркнув на нього недобрим поглядом з-під лоба:
– Тобі не боляче тільки тому, що я не одну сотню літ вивчав знеболюючи трави. Ще одне недоречне запитання – залишу твоє тіло корчитися від болі, а розум – в агонії.
Дзінь Сяодань: – ...
Розумно вирішивши, що без відчуття болі в нього буде більше шансів на втечу, Дзінь Сяодань стулився. За дві палички ладану Лісінь забрав тацю з ліками та вийшов, а за ще одну паличку повернувся з мискою харчів. Не затримуючись більше ніж на долю секунди, тільки-но тарілка була залишена попід Дзінь Сяоданєвою рукою, Лісінь з силою зачинив єдині двері в цьому великому приміщенні. З темноти коридору миттю роздалося відлуння реву, й під світло від ліхтарів знову повільно з'явилася почвара.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
RomanceАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...