Розділ 25: Свідок

15 4 0
                                    

Підконтрольні східні землі сім'ї Льов налічували численну кількість рідкісних каменів, спроможних поліпшити культивацію заклинача в декілька десятків разів. Покоління за поколінням нащадки Льов вирізнялися з-поміж інших родин небувалою зверхністю у своєму неосяжному для простого люду багатстві. Вихідці Льов прирівнювали родинні статки до імператорської скарбниці, а бувало, що коштовність якісного каміння могла переважувати над цінністю усіх дворянських чинів разом узятих.

Будучи частиною побічного гілля від величезного родинного дерева, змалку Льов Мученя переповнювали сильні сподівання вирізнитися від інших дітей, аби довести свою унікальність. Одначе власне походження не відкривало можливостей для самовдосконалення. Батько Льов Мученя – п'ятий син третього за старшинством дядька нинішнього глави сім'ї Льов.

Скарбниця їхньої невеличкої родини в якомусь-там-поколінні не могла скласти іншим достойну конкуренцію. Бувало, що грошей не вистачало на придбання нового одягу і Льов Мученю приходилося брати речі старшого брата, коли власні ставали занадто малі.

Звісно, така багата й велика сім'я все одно б ніколи не дозволила членам родини голодувати, або ж позорити їхнє праведне та благородне ім'я бідністю, а тому їжі завжди вистачало.

Одначе ніколи для Льов Мученя статки не вважалися чимось значущим. Ні рідний старший брат з сестрою, ні мати, а тим більш ні батько – ніхто з власної родини, зв'язки якої мали бути найріднішими за будь-які, не покладав на нього великих сподівань.

Чи-то справді здібності Льов Мученя виявилися на настільки низькому рівні, на відмінну від братів та сестер сім'ї Льов, чи-то особиста невіра у власні сили, чи-то відсутність підтримки близьких людей, але Льов Мучень провалився на вступному іспиті до клану Небесного моря. Двічі.

Ніхто з сім'ї не насміхався з нього, адже кожен був зайнятим власним культивуванням і часу на його незграбність не лишалося. Світ потерпав від безлічі темних заклиначів та їх практик, а тому займатися одним Льов Мученєм нікому не хотілося. Власне... Окрім Льов Дзяньпіна – двоюрідного брата, однолітка, хлопця, з яким Льов Мучень провів усе своє дитинство до семи років. На його думку, в них були... доволі близькі стосунки. Одначе, варто було розпочатися їхнім зайняттям з культивування, Льов Дзяньпін в якийсь момент повністю відгородився.

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now