Розділ 9: Благословення

17 5 0
                                    

– Брате Дзихао, я... – видавила з себе Лі Мейці, відчуваючи величезну внутрішню напругу та заперечення.

Їй хотілося відправитися за Дзінь Сяоданєм, однак діяти супротив наказу старійшини Цяо вона також не могла. Довкола талії Лі Мейці, стискаючи кривавими руками тканину, трималася дівчина, яку вона врятувала за мить до того, як встала на меча та злетіла. Ні в цієї заклиначки, ні в Сю Тянькво, який з похмурим виразом стояв позаду Дін Дзихао, не залишилося ні краплини духовних сил, аби пересуватися самостійно.

Сю Тянькво позаду видав цокіт язиком та невдоволено буркнув:

– Який сенс в цьому нитті? Лі Мейці, не забувай хто ти є і яка зараз ситуація.

– Хіба ми знайомі? – вона цілком розуміла стан Сю Тянькво, і те що, ймовірно, як молодша сестра наразі в небезпеці, так і увесь клан разом узяті, проте Лі Мейці все одно охопило роздратування від такої фамільярності.

Сю Тянькво глянув на неї спідлоба, стиснувши пальці на плечі Дін Дзихао сильніше.

– Я знаю усіх шиді брата Дзихао. Наші батьки давні друзі, тож нічого дивовижного в цьому немає.

– Тянькво, – тихо попросив Дін Дзихао, маючи не кращий за інших вигляд.

– Що «Тянькво»? Хіба я сказав, що тебе з малечку сватали з Сю Юсі? Не те щоб я був проти, та от твоя примха перемогла навіть бажання наших батьків, – пирхнув той, змушуючи своїми словами обличчя Дін Дзихао скривитися ще дужче.

– Брате Дзихао, це правда? – не стримала власного здивування Лі Мейці.

По-перше, невже вони говорять про ту саму Сю Юсі, у якої виявилося забагато погорди? По-друге, вона не була прихильницею чуток, тому її здивування було цілком очікуване. По-третє, якщо це правда, Сю Тянькво та Дін Дзихао – друзі, а Сю Юсі мала досить елегантну зовнішність, тож чому брат Дзихао був настільки проти даного союзу, що аж спромігся приструнити власних батьків від нав'язування небажаного заручення?

Однак Дін Дзихао лише мовчки відвернув обличчя та прикрив погляд повіками.

– Чого ти його запитуєш? Він мовчун і ніколи не розповідає про що насправді думає. Лише оці показові кривляння, – Сю Тянькво театрально посміхнувся, зробив ввічливий вираз та покірно нахилив голову. – Брат Дін Сіньї занадто строго його виховував, а матінка і батько взагалі забули про його існування. Ото тільки згадують, коли треба укласти вигідні коаліції...

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now