З посмішкою на обличчі Дін Чаосян простягнув Су Ши невеличких розмірів кинджал. Надзвичайно гостре лезо виблискувало небезпечним світлом під променями сонця. Су Ши скромно сховав подарунок під верхнім халатом та вже зібрався впасти на коліна, однак Дін Чаосян вчасно зловив його під лікоть. За їхніми рухами звіддаля спостерігав Дзінь Сяодань, склавши руки на грудях, та внутрішньо посміювався.
Він запропонував Су Ши залишитися тут, з його матір'ю та сім'єю Дін, однак хлопець категорично відмовився та ледве не заплакав. Дзінь Сяодань підозрював, що прагнення Су Ши полягало не в тому, аби стати йому супутником та другом в подорожі, а в сильному бажанні зустрітися з Лісінєм та Ван Юсюанєм. Він не міг засуджувати хлопця за такий вибір, адже вони обидва йшли різними шляхами та ніколи не мали б опинитися на одному й тому самому перехресті.
Відчувши ззаду наближення людини, Дзінь Сяодань обернувся через плече й неквапливо промовив:
– Вчителю Діне.
– Більше не застанеш тебе зненацька, тц, – скрушно цокнув язиком Дін Сіньї, зупинившись поряд з його плечем.
Вони обидва спрямували погляди на Дін Чаосян, який вкотре пояснював одну з технік, якою можна скористатися, коли зброєю в руках являвся кинджал. Су Ши активно кивав головою, спостерігаючи за рухами парубка блискучими очима, однак вторити їм все ніяк не міг. Хлопчик затнувся на місці, перечіплюючись через власний одяг, а Дін Чаосян підсвідомо схопив його за передпліччя.
– Чаосян-ді прекрасний вчитель, – зробив Дзінь Сяодань комплімент, викликаючи на обличчі Дін Сіньї посмішку. – Мені вдалося навчити Сяо Мао деяким командам, але з Су Ши – зовсім інша справа.
Сяо Мао під ногами, почувши своє ім'я з його вуст, тихо рикнув у відповідь.
– Я зробив висновки зі своїх вчинків, а тому повністю підкорився методу виховання дружини. Чаосян-ер – перший крок до змін в сім'ї Дін, – з абсолютною гордістю промовив Дін Сіньї.
– Я помітив, – з насмішкою в голосі сказав Дзінь Сяодань, натякаючи на те, що встиг побачити за ці дні яким саме вчителем був Дін Сіньї з юним покоління. Обидва члени сім'ї Дін були такими ж різними, як небо й земля.
Дін Сіньї пирхнув на його зауваження, але невдовзі набув серйознішого вигляду:
– Су Ши довіряє тільки тобі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
Любовные романыАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...