– Світлий заклинач?
– Мг, – кивнула Сю Юсі.
– Бачила його обличчя? – запитала Лі Мейці.
– Ні, він не послабляв пильність ані на мить. Постійно тримав голову опущеною, прикриваючись капелюхом.
– Навіть під час битви? – взяв на себе слово Сю Тянькво.
– Мг.
– Хочеш сказати, що ти програла, тому, хто навіть не бився в повну силу? – зі звичною глузливою інтонацію спитав він у сестри, за що отримав черговий ляпас по спині.
– Тобі пощастило, брате, що в мене болить голова, інакше я б тобі... – загрозливо примружившись й замахнувшись рукою, зашипіла Сю Юсі крізь зуби. Зрештою, вона прибрала руку, так і не опустивши в ударі, й ображено відвернулася: – Той чоловік... виявився сильним.
– То на твоє прохання про допомогу, тебе побили й залишили в знак вибачення невідомого походження ліки? – з деяким сарказмом в голосі, запитала Лі Мейці.
– Це не просто «невідомого походження ліки», а справжній скарб, який допоможе мені повернути втрачену красу! – Сю Юсі радісно притиснула до себе баночку й, немов мале дитя, заколихала в обіймах.
– А-Юсі, – серйозним тоном почав Сю Тянькво. – Ти ж розумієш, що цілитель нам потрібен не тільки для того, аби повернути тобі руку, правда ж?
– Я нічого не могла вдіяти, – вона спантеличено похитала головою. – Вони не хотіли мене навіть вислухати! Ну, в результаті, я вирішила, що потрібно забрати цілителя силою.
Лі Мейці опустила головою й прикрила обличчя долонею. З неї вирвався тяжкий видих.
– Тож, нашого цілителя охороняє сильний заклинач, – підсумувала Лі Мейці. – Якщо ми справді хочемо отримати від того талановитого хлопчика допомогу, нам більше не можна вступати з заклиначем в бійку. Тільки переговорами ми зможемо досягти бажаного результату.
– Сестриця Мейці, – солодким голоском промовила Сю Юсі, – ти, як завжди, маєш рацію. Ось тільки не забувай, що не я першою оголила меча. А, до речі, – згадавши дещо, вона захоплено заголосила: – Здається, той старигань Лон дещо помилився.
– Що ти маєш на увазі? – нахмурився Сю Тянькво.
– Не повірите, але вони тримають не пса, а пантеру!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
RomanceАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...