Минуло близько місяця з того часу, як Дзінь Сяодань опинився в незнайомому в місці, з яким в нього не було пов'язано жодного спогаду.
Опритомнівши в той день, після перших імпульсів головного болю, який поступово стихнув, Дзінь Сяодань збагнув, що у власній пам'яті зіяла чорна діра. Він усвідомлював це настільки ясно, як і те, що люди довкола нього – смутно знайомі незнайомці.
Сидячи місяць потому побіля невеличкої хатини посеред густого лісу, Дзінь Сяодань жбурляв радісному Сяо Мао тканинний м'яч. Будучи поглинутий думками, він майже не звернув уваги на те, як повз пройшов Су Ши з відром води в руках.
Дзінь Сяодань несвідомо покликав:
– Су Ши.
– Су Ши слухає, – обернувся до нього хлопчик.
Попід пробіг Сяо Мао, ледве не збиваючи Су Ши з ніг. Вода хлинула через край, забризкуючи темний одяг хлоп'я, а також попадаючи на жорстку шерсть почвари, яка тої ж миті злякано зашипіла.
Дзінь Сяодань проігнорував те, що щойно відбулося, та просто знову жбурнув м'яч якомога далі. Сяо Мао, відразу забувши про воду, з розгону стрибнув у високу траву слідом за своєю іграшкою.
– Су Ши, а коли повернеться брат Юсюань? – запитав парубок сонним голосом.
– Коли.. – задумався на мить Су Ши, згадуючи скільки днів пройшло з його відбуття. – Тренування юного пана з майстром зазвичай займає близько трьох тижнів, але, оскільки ми більше не в тому місці, він, можливо, повернеться набагато раніше.
Дзінь Сяодань відвів погляд від дитячого обличчя й опустив підборіддя на долоню.
Су Ши, побачивши пригніченість парубка, трохи зніяковів й, звільнивши руки, невпевнено підійшов ближче:
– Пане... Вас щось турбує?
– Мене не покидає відчуття, ніби мене очікують справи, про які я геть зовсім забув, – пробубнив Дзінь Сяодань під ніс. – Але скільки я не намагаюсь згадати – нічого не виходить. До того ж без меча, я не можу тренуватися, а сидіти цілими днями без діла занадто нудно.
«Хіба юний пан не говорив, що зовсім скоро пан Дзінь звикне до нас з Сяо Мао й перестане шукати забуті спогади в своїй пам'яті? Потрібно буде не забути доповісти про це юному панові», – здивовано подумав Су Ши.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
Любовные романыАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...