У величному придворному залі повному урядовців чинився галас. Немолоді чиновники найвищих рангів сперечалися один з одним високими голосами, поки імператор, сидячи на троні, нудьгуюче спостерігав за зовсім нецікавою виставою. Темою суперечки стала не насущна проблема наближення катастрофи на світ, ні постійні нещасні випадки й напади монстрів на міста, ні зменшення продовольства, а відсутність в країні імператриці.
Ма Хаожань покликав євнуха порухом пальця й, коли той шанобливо підійшов, пошепки попросив принести води. Поки наказ виконувався, він прихилився обличчям на кулак й розслаблено подивився на двох стариків: одного в червоних шатах, іншого в фіолетових:
– Зі смертю колишньої імператорської сім'ї, двір нагально потребує нащадків. Наш імператор молодий та в самому розквіті сил, а тому ми маємо якомога скоріше вибрати для нього достойну імператрицю.
Чиновник в червоному презирливо скривив губи:
– Якщо так, то пропоную розпочати пошук достойних кандидаток серед дворянських сімей.
– Абсурд! – голосно заперечив інший. – Вже ось три покоління підряд імператриці були вихідцями нашої сім'ї. Моя друга донька трагічно загинула, однак у цього чиновника є талановиті й освічені внучки першої та третьої доньки.
– Ви вчепилися за трон та не даєте іншим дворянським сім'ям поріднитися з імператором! Жадібність колись наздожене вас на порозі смерті!
– Що за нісенітницю ви верзете, чиновнику Ціню!
Наступної миті на їхні голови вилили глечик з водою. Решта присутніх чиновників здивовано витріщилися на облитих з ніг до голови чоловіків й поглянули на невимушене обличчя євнуха.
– Молодець, – Ма Хаожань відпустив прислугу помахом руки й підвівся зі свого місця.
Громіздке вбрання, яке його змушували одягати, миттю розгладилося по прямому силуету, демонструючи усім візерунок золотого дракона.
– Ці чиновники заспокоїлися? – холодним голосом запитав він й задовільно кивнув, побачивши, як обидва вже немолодих чоловіка з міцно стиснутими губами покірно розійшлися по різні боки зали. – Я не збираюся нині обирати імператрицю, і якщо почую цю тему на засіданнях ще бодай раз, то буду змушений пошукати більш тактовних й розсудливіших чиновників серед представників молодого покоління.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
Любовные романыАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...