Розділ 8: Пекельний простір

23 6 1
                                    

«Звідки вони повилазили?» – промайнула думка у Дзінь Сяоданя, поки тіло рухалося само по собі.

Він зістрибнув униз першим, Лі Мейці за мить опісля. Вони майже одночасно приземлилися на землю, твердо стаючи на ноги та хутко наближаючись до Цяо Ґваньтіна. Проте повідомляти по побачене вже не було сенсу, адже кожного заклинача в радіусі двадцяти метрів, огорнула гнітюча аура.

– Чому ми відчули їх останньої миті? – спитав Дін Дзихао, вже тягнучи руку до меча.

Та ні Цяо Ґваньтін, ні хто-небудь інший не встиг відповісти на його запитання.

До них повільно наближалася колона з почвар, жителі Підземного світу. І повилазили вони не з цього Пекельного простору, яке заклиначі обох кланів пильнували впродовж тривалого часу, а нового! Але звідки?!

– Сю Тянькво! Сю Тянькво! – раптом загукав чийсь голос.

Сю Тянькво, який досі стояв поряд з Дін Дзихао, себто біля старійшини Цяо, різко підвів голову.

Усі присутні також подивилися в сторону дівочого голосу, який так пронизливо та благаюче кричав ім'я.

– Тянькво! А-Тянькво! – з пащеки монстра, що чіплялося довгими лапами за стовбур дерева та похитувало тонким хвостом зі сторони в сторону, виривався високий плач.

– Юсі, – ледве видавив з себе Сю Тянькво блідими, дерев'яними губами. – Звідки йому відомий голос моєї молодшої сестри?! – не тільки голос сестри змушував Сю Тянькво втрачати контроль над своїми емоціями, а й інтонація – благаюча, так можуть кликати тільки коли перебувають у безвихідному становищі: зі страхом і панікою.

– Аналог пересмішника в нашому світі, – у старійшини Цяо було закам'яніле обличчя, а голос був настільки порожнім, що вгадати думки заклинача ставало просто неможливим.

– Вони прийшли зі сторони Лісових троп, – відмітив Дзінь Сяодань, кинувши погляд на обезкровлене обличчя Сю Тянькво. Його смарагдове ханьфу лише ще більше підкреслювало зеленувато-синій відтінок шкіри, на якій приступили вени та капіляри.

Якщо ця почвара і справді аналог пересмішника, а така величезна колона спромоглася дістати аж до кордону двох кланів, то це означає лише одне...

– Усім! – Цяо Ґваньтін підвищив голосом. – За сорок лі звідки знаходиться поселення! Якщо ми не зупинимо їх просто тут та зараз, усі в місті загинуть від дебоширу цих потвор! Вони прийшли не самі! Будьте обачними та вбийте якомога більше!

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now