Розділ 22: Невисловлені слова

20 4 0
                                    

В далекому дитинстві Дін Дзихао, між ним та Дін Сіньї відбувалася розмова.

– Ти не досягнеш успіху, якщо не поставиш перед собою конкретну мету.

– Я знаю, брате.

– Тож подумай, для чого ти бажаєш культивувати.

Дін Дзихао задумався, однак був надто малим, аби дати гідну відповідь:

– Я хочу бути таким же, як ти, брате.

За декілька років вже після знайомства Дін Дзихао з Дзінь Сяоданєм, його відповідь мала дещо інший характер:

– Я... Мені хочеться стати кращим за будь-кого, навіть за Дзінь Сяоданя, – Дін Дзихао опустив погляд вниз, не побачивши, наскільки серйозним тоді було обличчя Дін Сіньї. – Я хочу стати настільки сильним, аби моє ім'я прославляло честь нашої сім'ї на багато століть вперед.

– Шлях до безсмертя... – повільно вимовив Дін Сіньї, немов перебував в далеких думках. – Дзихао, ти ж розумієш, що цей шлях приведе лише до самотності?

– Я не буду один! – запально заперечив він. В його серці вирувало непомірне переконання в тому, що...разом з Дзінь Сяоданєм він ніколи не буде самотнім. – В мене залишиться сім'я...

– Ні я, ні наші з Ма Ґванью діти не супроводжуватимуть тебе протягом стількох років, – з Дін Сіньї вирвався важкий видих. – Я здогадуюсь, про що ти хочеш сказати, але не наважуєшся. Гаразд, – раптом той підійшов та поклав долоню на напружене плече Дін Дзихао. – Перед тобою відкриті будь-які шляхи, чого б ти не бажав і не прагнув, обов'язково стане твоїм. Одначе, Дзихао, пам'ятай, що ніщо не вічне... – на цих словах Дін Дзихао підвів голову, абсолютно не розуміючи, що має старший брат на увазі.

Остання розмова між ними двома відбувалася зовсім нещодавно. Лишень гнів батька вгамувався, а матір вдовольнилася статусами обох своїх синів, Дін Сіньї завів Дін Дзихао до особистого кабінету.

– Ти бодай усвідомлюєш, які на тебе очікують наслідки через сказане? «Не бажаю витрачати час, який міг би приділити культивуванню, на дружину»?! Наш батько – не я, Дзихао, прокинься! Якщо він дізнається, що ти бажаєш стати на шлях безсмертя, більше свою долю в тебе не буде можливості змінити! – Дін Сіньї говорив запально й роздратовано, однак гнів старшого брата вже давно не сприймався Дін Дзихао, як щось страшне, або ж незрозуміле.

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now