Зі знудженим виглядом, Жень Дзюньдзє спостерігав за галасливим гармидером з висоти обриву. На його обличчі зберігався холодний вираз, однак, закладені за прямою спиною руки, час від часу неспокійно перебирали пальці.
– Вельмишановний, – з-за спини почувся голос, на який Жень Дзюньдзє повільно обернувся.
Очами знайшовши фігуру, він неквапливо привітався:
– Старійшино Цяо.
Цяо Ґваньтін зупинився за декілька метрів, абсолютно нічим не відрізняючись від себе минулого, окрім однієї ледь помітної деталі – правий рукав ханьфу легенько розвіювався вслід за вітром. Цяо Ґваньтін глянув на розбитий заклиначами табір внизу схилу та не міг не запитати:
– Ви не змінили своєї думки?
– Ні, – Жень Дзюньдзє байдуже відвернувся.
– Чи можу я дізнатися причину?
– Йти війною на територію ворога – безглуздо, – Жень Дзюньдзє непомітно стиснув губи. – Якими б сильними не були переконання заклиначів у безкінечній силі природної енергії, однак ніколи не можна забувати, що сила темряви могутніша.
– Саме тому ми з вами, Вельмишановний Жень Дзюньдзє, ніколи й не могли дійти до спільної думки, – видихнув Цяо Ґваньтін, спостерігаючи за його напруженою постаттю співчутливим поглядом. – Навіть невеличкий промінь світла здатен розвіяти темряву...
– Не забувайте, старійшино Цяо, – спересердя перебив він недоказані слова, – що простій метафорі ніколи не зрівнятися з неминучою реальністю. Потойбічна Ці завжди була домінантною. Світлому заклиначеві ніколи не перемогти темного заклинача у Підземному світі. Рішення старійшин кланів приведе усіх до вірної загибелі.
– Тоді чому ви тут? – задав Цяо Ґваньтін просте питання, на яке Жень Дзюньдзє лише насупив брови.
Деякий час дивлячись за понурим виразом славетного безсмертного, Цяо Ґваньтін врешті випустив втомлений видих.
– Ми виманимо ворога і тоді...
– Не вийде, – упевнено відрізав Жень Дзюньдзє.
«Аньґво нізащо не поведеться на безглузді провокації. Його вихід з мертвого міста буде прирівнюватися до програшу... Якщо тільки... – Жень Дзюньдзє несвідомо прикусив губу зсередини. – Бісів шиді остаточно втратив відчуття міри. Викрасти Сяоданя! Як він тільки посмів!»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сходження безсмертного
Любовные романыАвторська робота Рік: 2023 Статус: в процесі Опис: Дзінь Сяодань прагнув досягти своєї мети попри будь-які перешкоди разом з близькими серцю людьми. Та поява могутнього ворога змусила його життя розділитися на «до» і «після»... Життя... чи існуван...