Розділ 12: Спантеличення

14 5 2
                                    

Брови Льов Дзяньпіна різко звелися до перенісся. Хлопець рвучко розвернувся до Дзінь Сяоданя та втупився в його профіль настільки пронизливим поглядом, нібито збирався просвердлити діру. Затим знову поглянув на Вельмишановного та врешті-решт вражено схватився за чоло.

– Це жарт? Ілюзія? Золотавий вирішив розіграти Вельмишановного? – мимрив молодий заклинач собі під нас, краєм свідомості слідкуючи за всезагальною реакцією.

Авжеж майже усі погляди присутніх спрямувалися на Дзінь Сяоданя. Не будучи сором'язливою та закритою особистістю, він не відчував незручності від стількох пар очей, що розглядали його з усіх боків по декілька десятків разів. Однак Дзінь Сяодань все одно нахмурився – старше відображення напроти хлопця повторило ту й саму емоцію.

Жень Дзюньдзє негайно розгладив міміку, очевидно, не збираючись з ним більше переглядатися. Вельмишановний безмовно махнув рукою поряд стоячому заклиначеві, схилив голову та щось прошепотів тому у вухо, після чого випростався, обвів натовп порожнім поглядом та легким кроком направився всередину палацу.

– Ти хто такий? – в черговий раз спитав Льов Дзяньпін та цього разу відповідь на поставлене запитання очікувало багацько допитливих вух довкола.

– Дзінь Сяодань, – спокійно мовив він.

«Як я вдячний матінці, що вона мені все розповіла», – ледве не хватаючись рукою за груди, де шалено калатало серце, радісно подумав Дзінь Сяодань. – «Пахне смаленим».

– Вихованцю Золотавих вод, – несподівано до нього наблизився той самий поважний заклинач, який, ймовірно, отримав від Жень Дзюньдзє розпорядження.

– Старійшино Ченю, – розгублено привітався Льов Дзяньпін поряд.

– Нам прийшла звістка від старійшини Цяо...

«Вижив!» – подумки зрадів Дзінь Сяодань.

Він вже чекав на продовження, що ж сталося зі старійшиною Цяо та усіма іншими, однак старійшина Чень раптом поглянув на учнів свого клану та невдоволено насупився.

– Ходімо, Дзінь Сяоданю, – тільки промовив той.

Ослухатися прохання значно старшого заклинача Дзінь Сяодань, безумовно, ніколи не зміг би.

Вони вдвох прямували порожнім коридором, в якому відлунювався кожен наступний крок. Схоже, що старійшина Чень виконував усі обов'язки глави клану Небесного моря, хоча фактично над ним і стояв Вельмишановний Жень Дзюньдзє. Дзінь Сяодань не наважувався щось сказати або запитати, оскільки цілком усвідомлював необхідність розкривати рота тільки в підходящому для розмов місці.

Сходження безсмертногоWhere stories live. Discover now