1ο Μοναξιά

217 7 0
                                    

Δεν είναι μόνο το τσιγάρο, το ποτό και οι ουσίες που μπορούν να σε εθίσουν. Πολύ εύκολα μπορεί να εθιστείς και σε έναν άνθρωπο. Χωρίς καν να το καταλάβεις μπορεί να μπει στο μυαλό σου και στην ψυχή σου. Αυτό δεν είναι πάντα κακό αλλά τις περισσότερες φορές είναι καταστροφικό. Έτσι και εγώ ποτέ δεν κατάλαβα πως αυτός ο άνθρωπος κατάφερε να τρυπώσει στο δικό μου μυαλό. Σίγουρα δεν ήμουν έτοιμη να ερωτευτώ και ακόμα πιο σίγουρα δεν ήμουν έτοιμη να ερωτευτώ έναν άνθρωπο σαν αυτόν. Είναι σκοτεινός και άπιστος. Ανήκει στο είδος των αντρών που απεχθάνομαι πιο πολύ στον κόσμο. Είναι αλαζόνας εριστικός και εγωιστής. Δεν ξέρω πως άφησα τον εαυτό μου να τον εμπιστευτεί. Φυσικά δεν θα του δώσω ποτέ την χαρά να το μάθει. Αν το μάθει δεν θα είμαι τίποτα παρά πάνω από ένα όνομα στην λίστα των κατακτήσεων του.

"Demi είσαι έτοιμη ; "

Άκουσα την φωνή της Liz. Έκλεισα αμέσως το ημερολόγιο μου και γύρισα να κοιτάξω προς την πόρτα του δωματίου μου. Ναι είμαι 21 και ακόμα γράφω σε ημερολόγιο. Είναι όμως ο τρόπος μου να κρατάω τις σκέψεις μου σε μια σειρά.

"Liz σου είπα δεν θα έρθω. Ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι δεν θα είμαι ευπρόσδεκτη. "

"Μα μου είπε ο James ότι μπορώ να πάρω μαζί μου όποιον θέλω. "

Στο άκουσμα του ονόματος γύρισα για δευτερόλεπτα το βλέμμα μου απογοητευμένη.

"Σίγουρα όμως δεν εννοούσε εμένα. Απορώ πως γίνεται να το έχετε πιστέψει ότι σας θέλουν στην παρέα τους. "

Την είδα να τσιτώνεται, γιατί ήξερε πάρα πολύ καλά ότι έχω δίκιο αλλά δεν ήθελε να το δει.

"Καλά συγγνώμη, δεν έπρεπε καν να σε ρωτήσω. Αν είναι να μου χαλάσεις το βράδυ με τις βλακείες σου, καλύτερα να κάτσεις με τα βιβλία σου. "

Την κοίταξα σοκαρισμένη γιατί δεν περίμενα να μου μιλήσει έτσι. Την έχω κάνει πολλές φορές αυτή την συζήτηση μαζί της αλλά ποτέ δεν έχει αντιδράσει έτσι. Είναι σαν υπνωτισμένη πλέον, βάζει αυτούς πάνω από εμένα, που από την πρώτη στιγμή της στάθηκα.

"Κάνε ότι νομίζεις αλλά αν σε πληγώσει μην έρθεις σε εμένα να κλαίς. "

Το βλέμμα της άλλαξε και έγινε ψυχρό. Με κοίταξε με απαξίωση.

"Καλό σου βράδυ. "

Ήταν το μόνο που είπε και έκλεισε την πόρτα φεύγοντας. Δεν ξέρω πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο με την Liz. Είναι η καλύτερη μου φίλη από τότε που έχω έρθει στην σχολή. Όσο θυμάμαι ακόμα εκείνη την πρώτη μέρα μετανιώνω που κρατήθηκα.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now