28ο Το αηδόνι

64 7 0
                                    

"Ορίστε ;"
Τον ρώτησα και ακούστηκα σαν να ξεψυχάω. Αυτός έβαλε τα γέλια πιθανότατα από την αντίδραση μου. Εγώ τότε κατάλαβα ότι κάτι άλλο συμβαίνει και το ύφος μου αγριεψε

"Χαλάρωσε. Δεν το είπα μάλλον και πολύ καλά. Θέλω να προσποιηθείς την κοπέλα μου. Απόψε !"
Μου είπε και με κοίταξε με αυτό το ηλίθιο εκνευριστηκό χαμόγελο.

"Γιατί ; Κοπέλα δεν έχεις ;"
Ήταν η πρώτη ερώτηση που μου ήρθε στο μυαλό.

"Ο πατέρας μου δεν εγκρίνει την Ashley. "
Μου απάντησε κάπως απογοητευμένος. Δεν τον άδικο τον πατέρα του. Μάλλον άρχισα να τον συμπαθώ κιόλας.

"Τέλος πάντων. Θέλει να πάμε σε μια δεξίωση. Θέλει να μου κάνει κονέ με κάτι παραγώγους για μελλοντική συνεργασία. Μου είπε ότι για να έχω καλή εικόνα πρέπει να φέρω και κοπέλα μαζί μου."
Μου είπε βαριεστημένα.

"Αποκλείεται !"
Του είπα και πήγα να φύγω αλλά με έπιασε από τον καρπό και με γύρισε πάλι προς τα εκείνον.

"Δεν νομίζω ότι έχεις επιλογή. Εκτός ... Αν θες να μάθει ο James για την συζήτηση μας. "
Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι. Δεν την γλιτώνει την σφαλιάρα. Πώς πάω και μπλέκω έτσι κάθε φορά ;

"Καλά. "
Του απάντησα ξερά μην έχοντας όντως άλλη επιλογή.

"Λοιπόν θα είναι εκεί και ο Carlos με την Alexa. Η μάνα της Alexa διοργανώνει την δεξίωση. Θα πας στον κοιτώνα της να σε κάνει λίγο άνθρωπο. "
Τι είπε μόλις τώρα ; Μαλλον εγώ δεν γλυτώνω την φυλακή.

"Γιατί τώρα τι είμαι ;"
Τον ρώτησα ειρωνικά με νεύρα.

"Εννοώ να σου δώσει κανένα επίσημο φόρεμα και να σε βαψει λίγο. Αυτό το στυλ που έχεις δεν είναι για εκείνο το μέρος. "
Μου απάντησε στον ίδιο τόνο.

"Και γιατί με βάζεις εξαρχής να έρθω ;"
Τον ρώτησα απηβδησμένη αφού δεν μπορούσα να τον καταλάβω.

"Κοίτα εγώ σε προτιμώ όπως είσαι. Το θέμα είναι ότι αν εμφανιστείς έτσι θα μας πετάξουν έξω. Δεν θέλω να έχω προβλήματα με τον πατέρα μου. "
Μου απάντησε αλλά η απάντηση δεν ήταν ικανοποιητική. Ήταν πολύ διπλωματική. Δεν μου είπε ακόμα γιατί θέλει εγώ να παίξω αυτό το ρόλο. Δεν το συνέχισα όμως.

"Καλά. "
Του απάντησα ξερά για μια ακόμα φορά.

"Θα περάσω να σε πάρω από το δωμάτιο της Alexa στις 8. "
Μου είπε και απλά έφυγε. Θεέ μου που έμπλεξα πάλι.

19:30

"Ρε σίγουρα τώρα αυτό μου πηγαίνει ;"
Ρώτησα την Alexa για εκατοστή φορά γιατί δεν ένιωθα άνετα με το φόρεμα που μου είχε δώσει.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now