"Ashley φύγε, δεν έχω την όρεξη σου. "
Της είπα και πήγα να κλείσω την πόρτα. Εκείνη με σταμάτησε με το χέρι της."Θα φύγω, αλλά σε προειδοποιώ ζεις ένα ψέμα. Αν δεν θες να ακούσεις εμένα θα το δεις μόνη σου πολύ σύντομα. "
Είπε και τελικά πήγε να φύγει."Περίμενε. "
Ήταν το μόνο που της είπα και εκείνη γύρισε προς τα εμένα με ένα ύπουλο χαμόγελο. Ξέρω ότι αυτό που έκανα θα το μετανιώνω αλλά η περιέργεια τρύπωσε στο μυαλό μου. Ήθελα να δω τι έχει να μου πει. Έκανα στην άκρη και εκείνη μπήκε στο δωμάτιο. Κάθησε στο κρεβάτι μου και εγώ στο άλλο απέναντι της."Η σχέση σου με τον Logan δεν είναι πραγματική."
Είπε και εγώ την κοίταξα αδιάφορα. Ήξερα ότι απλά ήθελε να πετάξεις το δηλητήριο της που τόσο καιρό κρατούσε."Αν εσύ δεν μπορείς να το χωνέψεις δεν φταίω εγώ. Στο κάτω, κάτω o Logan δεν ήταν δικός σου ποτέ. Μόνο για να περνάει την ώρα του σε ήθελε."
Της απάντησα για να την χτυπήσω και εγώ εκεί που πονούσε. Την αλήθεια της έλεγα άλλωστε."Έτσι λες ;"
Με ρώτησε και το ύφος της ήταν αρκετό πειστικό. Οι αμφιβολίες δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνιση τους στο μυαλά μου."Γλυκιά μου ο Logan κοιμόταν μέχρι και πριν λίγους μήνες μαζί μου. Άρχισε να με αποφεύγει από όταν πήγατε στο Miami. Δεν ξέρω αν σε ερωτεύτηκε όπως λέει πραγματικά αλλά με αγνοεί από τότε. "
Μου είπε και εγώ άρχισα να βράζω μέσα μου."Λες ψέματα. "
Της είπα μέσα από τα δόντια μου."Αν νομίζεις ότι αυτό είναι ψέμα που να ακούσεις και τα υπόλοιπα. "
Μου είπε χαιρέκακα."Δεν χωρίσαμε ποτέ όπως σου είχε πει εκείνο το βράδυ που ήρθε στο δωμάτιο σου. Σε έβλεπε με τον Andrew και πίστευε ότι αν δεν κάνει κάτι θα χάσει. "
Μου εξήγησε και εγώ σάστισα."Τι να χάσει; "
Την ρώτησα ενώ ήμουν σίγουρη πως η απάντηση δεν θα μου αρέσει."Το στοίχημα που είχε βάλει με τον αδελφούλη σου τον Kendall. Φυσικά τότε ο Kendall δεν το ήξερε ότι είναι αδερφός σου. Αυτό ήσουν όμως για αυτούς, ένα στοίχημα. "
Μου είπε υποτονικά."Όχι αποκλείεται. Λες ψέματα ! "
Της φώναξα έξαλλη. Δεν ήθελα να το πιστέψω."Κι όμως, έχει και άλλο. Άκου πρώτα και μετά εσύ θα αποφασίσεις αν λέω ψέματα. Εκείνη την μέρα στην καφετέρια που μαλώσατε για το τραπέζι ξεκίνησαν όλα. Ήρθε κάποια στιγμή και μας βρήκε. Μας είπε πως αυτό που το έκανες θα το πλήρωνες με όποιο κόστος. Ο Kendall του εξήγησε πως σε ξέρει από παλιά και τον προειδοποίησε πως δεν είσαι σαν τις άλλες κοπέλες και θα τον έκανες τελικά εσύ ότι ήθελες. Που μεταξύ μας δεν είχε και άδικο. Ο Kendall του είπε να μην μπλέξει μαζί σου γιατί δεν θα έχετε καλή κατάληξη. Εκείνος όμως ήταν τόσο θυμωμένος που του ήρθε σαν ιδέα να βάλουν στοίχημα. Έτσι και εσένα θα ταπείνωνε και στον Kendall θα αποδείκνυε ότι κάνει λάθος. Του είπε ότι μέσα σε έναν χρόνο θα σε έκανε να τον ερωτευτείς, θα σε έριχνε στο κρεβάτι και έπειτα θα σε παρατούσε. Διστυχώς στο πρώτο έτος έγινε όλο αυτό με την απαγωγή και δείλιασε. Έπειτα έπαθε το ατύχημα και φέτος μάθατε πράγματα για τις οικογένειες σας. Φυσικά στο πρώτο έτος εκείνος έδωσε στους καθηγητές αυτή που πούλαγε χόρτο για να γίνω εγώ συγκάτοικος της ορφανής φίλη σου. Ήθελε να μαθαίνει τα πάντα για εσένα και αυτός ήταν ο πιο εύκολος τρόπος. Πριν αρχίσει το καλοκαίρι τον απείλησα ότι αν μπλέξει μαζί σου θα στα πω όλα για το στοίχημα. Με ακριβώς τον ίδιο τρόπο έκανα εκείνον και τον Kendall να μου πουν τα πάντα για εσένα και την φίλη σου. Τους απειλούσα συνεχώς με το στοίχημα για να μπορώ να τους έχω στο χέρι. Εκείνη την ημέρα που ήρθα στην καφετέρια πίστευα ότι θα σας κάνω να μαλώσετε μεταξύ σας. Είδα όμως ότι έχετε γίνει πραγματικά μια παρέα που τίποτα δεν μπορεί να σας επιρρεάσει. Μου έκλεψε τον Logan αλλά πιο πολύ με πόνεσε που μου έκλεψε την καλύτερη μου φίλη, την Alexa. Ήθελα να σε κάνω να πονέσεις με τον ίδιο τρόπο. Όταν σας είδα μαζί σημερα το πρωί θόλωσα ήθελα και θέλω να καταστρέψω την σχέση σας. Το παραδέχομαι γιατί ξέρω πολύ καλά ότι είσαι πολύ εγωΐστρια για να μείνεις με ανθρώπο που όλα αυτά τα χρόνια σε κορόϊδευε. Α ξέχασα να σου πω, όλοι αυτοί που νόμιζες για φίλοι σου τα ήξεραν ολα. Αρχικά ο James και ο Carlos πήραν μέρος στο στοίχημα. Ο James πήρε το μέρος του Logam και ο Carlos του Kendall. Φυσικά το ήξερε και η Alexa. Επίσης οι φίλες σου ήταν και αυτές θύματα του στοιχήματος αλλά μετά ο James και ο Kendall τις ερωτεύτηκαν και δεν ασχολήθηκαν με αυτό το κομμάτι. Και κάτι τελευταίο είναι ότι το στοίχημα θα τελείωνε όταν ο Logan ερχόταν να σου πει ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου και ότι ποτέ δεν σταμάτησε να είναι μαζί μου. Τώρα κρίνει εσύ αν σου λέω ψέματα. Δεν νομίζεις ότι θα ήταν λίγο παρατραβηγμένο ακόμα και από εμένα να σου έλεγα τόσα ψέματα ;"
Εγώ την κοιτούσα σαστισμένη και οι λέξεις δεν μπορούσαν να βγουν. Το χειρότερο από όλα ήταν ότι είχε δίκιο. Είμαι πολύ εγωΐστρια για να μείνω μαζί του μετά από όλο αυτό. Πλέον το παζλ ήταν ολοκληρωμένο. Όλα έβγαζαν νόημα. Κάθε συμπεριφορά κάθε συζήτηση κάθε γεγονός.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...