Ξεκίνησα να ψάχνω τον Kendall μέσα στον κόσμο. Αυτή την φορά μου φαινόταν πολύ σοβαρή η κατάσταση. Δεν θα άφηνα αυτούς τους ηλίθιους να πληγώνουν εμένα και τις φίλες μου πια. Αφού δεν τον βρήκα στο ισόγειο, άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες. Σήκωσα το βλέμμα μου και είδα τον Logan και την ηλίθια γκόμενα του να κατεβαίνουν. Έκανα μεταβολή και κατέβηκα αμέσως. Προσπάθησα να χαθώ μέσα στο πλήθος για να μην με δει. Δεν τον φοβάμαι, απλά είμαι πολύ εγωίστρια. Με πόνεσε που τον εμπιστεύτηκα και αυτός απλά έπαιξε μαζί μου. Δυσκολεύτηκα να το παραδεχτώ ακόμα και στον εαυτό μου τον πρώτο καιρό. Δεν πρόκειται να τον αφήσω να το δει. Επικεντρώθηκα και πάλι στην αναζήτηση του Kendall. Θα έλεγα ότι ήταν ο μόνος που είχε και λίγο λογική από αυτή την παρέα. Μετά όμως από τα γεγονότα που είδα απόψε άλλαξα γνώμη και για αυτόν. Τον είδα σε έναν καναπέ να κάθεται μαζί με τον Carlos και την Alexa. Γελούσε και συμπεριφερόταν σαν να μην έγινε τίποτα. Τόσο πολύ νοιαζόταν για την Daniella.
Τους πλησίασα και γύρισα προς τον Kendall χωρίς καν να μπω στον κόπο να χαιρετήσω τους υπότιτλους."Θέλω να μιλήσουμε, τώρα !"
Του είπα απαιτητικά
"Δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι. "
Απάντησε εκείνος αδιάφορος χωρίς να με κοιτάξει καν στα μάτια.
"Θες να συζητήσουμε μπροστά στους φίλους σου, γιατί εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. '
Του είπα χρησιμοποιώντας την ειρωνεία του σαν όπλο για να τον πείσω.
"Καλά !"
Είπε και σηκώθηκε εκνευρισμένος αυτή την φορά. Με προσπέρασε και χωρίς να με κοιτάξει με τράβηξε από το μπράτσο για να τον ακολουθήσω. Βγήκαμε έξω, στην πίσω αυλή που ήταν λίγο πιο ήσυχα. Όταν σταματήσαμε να περπατάμε τραβήχτηκα από το κράτημα του. Γύρισε και αυτή την φορά βρήκε το θάρρος να με κοιτάξει.
"Τι θες ;"
Με ρώτησε ενοχλημένος.
"Τι έκανες στην Daniella ;"
Ένα γελάκι ειρωνείας του ξέφυγε.
"Σε προειδοποίησα ότι δεν ήταν καλή στιγμή να μιλήσετε. Κοίτα, δική σου φίλη είναι, αν θέλει ας σου πει εκείνη. Εγώ απλά της έθεσα έναν όρο αν ήθελε να ήμαστε μαζί. Αυτή επέλεξε και όπως είδες, όχι εμένα. "
Μου απάντησε χωρίς όμως να μου λέει στην πραγματικότητα τι είχε γίνει. Έπαιζε με τις λέξεις και αυτό με νευρίαζε ακόμα περισσότερο.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...