21ο Ειλικρίνεια

75 5 0
                                    

Daniella POVS

"Λες να την σκότωσε και τώρα να ψάχνει μέρος να την κρύψει. "
Με ρώτησε πειράζοντας με η Liz για να μου φτιάξει την διάθεση.

"Ρε μην κάνεις τέτοια αστεία, αγριεύομαι. "
Της απάντησα ενοχλημένη. Όχι ότι θα είχα ικανό τον Logan να κάνει κάτι τέτοιο. Εχει περάσει μια ολόκληρη μέρα σχεδόν και ακόμα δεν έχουμε δει πουθενά την Demi. Από ότι μάθαμε όμως ούτε τα αγόρια έχουν επικοινωνήσει με τον Logan.

"Εντάξει σου είπα. Αν δούμε και αύριο ότι δεν είναι εδώ θα πάμε στην αστυνομία. Δεν γίνεται να άνοιξε η γη να τους κατάπιε. "
Μου είπε για να με καθησυχάσει. Εν τω μεταξύ έχω έρθει στο δωμάτιο της Liz γιατί έχει μαζευτεί στο δωμάτιο μου όλη η παρέα του Logan. Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να βλέπω την Claire και τον Kendall.

"Εγώ όμως έχω κακό προαίσθημα για όλο αυτό. "
Της απάντησα αγχωμένη. Δεν πρόλαβε να μου πει κάτι γιατί κάποιους χτύπησε την πόρτα. Σηκώθηκα και πήγα να ανοίξω. Είχαν έρθει η Alexa, ο Carlos και ο Kendall.

"Ήρθαμε να δούμε πως είστε. Μας είπε ο Kendall ότι έχει εξαφανιστεί και η Demi. "
Μου είπε η Alexa εξίσου ανήσυχη.

"Ναι εννοείται, ελάτε. "
Τους είπα και έκανα άκρη για να μπουν μέσα. Εγώ έκλεισα την πόρτα, ο Carlos και η Alexa έκατσαν στο κρεβάτι της Demi και ο Kemdall στην καρέκλα του ενός γραφείου. Εγώ πήγα και έκατσα δίπλα στην Liz στο κρεβάτι της.

"Μα καλά τι έγινε και εξαφανίστηκαν αυτοί οι δύο ;"
Ρώτησε πρώτος ο Carlos.

"Εμείς; το μόνο που ξέραμε είναι ότι η Demi ήθελε να συζητήσουν κάτι. Μας είπε ότι θα μας έλεγε όταν θα βρισκόμασταν. "
Τους εξήγησε η Liz.

"Εγώ το έμαθα τελευταία στιγμή. Του είχα στείλει κατά τις 7:30 μήνυμα για να βγούμε και μου εξήγησε ότι θα μπορούσε πιο αργά γιατί είχε δουλειά. Δεν μου είχε πει καν ότι θα είναι μαζί της. Μετά μου έστειλε μήνυμα ο James αν μπορώ να έρθω να σας πάρω από την λέσχη γιατί εκείνος δεν θα μπορούσε. Και όταν ήρθα το έμαθα από εσάς. "
Είπε ο Kendall τι γνώριζε. Στην ουσία κανένας μας δεν θα μπορούσε να γνωρίζει τι έχει γίνει.

"Liz μήπως έχεις να μας πεις τίποτα άλλο ;"
Την ρώτησε ο Carlos αλλά εγώ δεν κατάλαβα τι εννοούσε.

"Εγώ τι να πω ;"
Είπε και μου φάνηκε αρκετά ύποπτη.

"Μου είπε ο James τι είδατε το βράδυ στο Club που μέθυσε η Demi. Μήπως είναι καλό να μάθουν και οι υπόλοιποι ;"
Είπε ο Carlos και γύρισα εκπληκτική προς την Liz γιατί δεν μου είχε πει ότι ήξερε κάτι για εκείνο το βράδυ.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now