51ο Προσβολές

69 6 0
                                    

Αφού τελειώσαμε το πρωινό μας κάναμε μια μικρή βόλτα στην πόλη και επιστρέψαμε στο σπίτι. Καθίσαμε στο σαλόνι με τα κορίτσια για καμιά ώρα ενώ τα αγόρια είχαν πάει στο δωμάτιο παιχνιδιών που είχε το σπίτι. Εμ φυσικά και θα είχε playroom ο παίχτης. Άντε γιατί οπότε θυμάμαι την συζήτηση που άκουσα το πρωί μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

"Εσύ τι λες Demi. "
Με ρώτησε η Alexa και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

"Για ποιο πράγμα ; Συγγνώμη ήμουν αφηρημένη. "
Της απάντησα απολογητικά.

"Τα αγόρια, θα φτιάξουν την γαλοπούλα για το βράδυ και εμείς λεμε να φτιάξουμε κάποιο γλυκό. Τι λες να φτιάξουμε ;"
Μου εξήγησε για να με βάλει στο θέμα.

"Εμένα το αγαπημένο μου είναι pumpkin pie. "
Τους είπα κάπως αδιάφορα γιατί δεν με ενδιέφερε καθόλου το θέμα.

"Και εγώ αυτό είπα αλλά είπαν ότι είναι πολύ κλασικό. "
Είπε παραπονιάρικα η Daniella.

"Εγώ λέω να παραγγείλουμε και το φαγητό και το γλυκό. Σιγά μην χαλάσω το μανικιούρ μου για να φτιάξω τέτοιες βλακείες. "
Είπε απαξιωτικά η Barbie.

"Ποιος είπαμε ότι την φώναξε αυτή. "
Ρώτησα τα υπόλοιπα κορίτσια σαν να μην υπήρχε στο χώρο.

"Πρώτον με φώναξε ο Logie μου. "
Είπε και με κοίταξε έντονα λες και είχε κάποιο προνόμιο. Εγώ δεν άντεξα και στο άκουσμα του ονόματος έσκασα στα γέλια.

"Τι γελάς μωρέ ; Α ναι, ξέχασα εσύ είσαι φτωχία και δεν θα έχεις λεφτά για να παραγγείλουμε. Μην ανησυχείς γλυκιά μου θα βάλω εγώ το μερίδιο σου. "
Μου είπε ειρωνικά και εγώ εκείνη την στιγμή ήθελα να της βάλω το κεφάλι μέσα στο ενυδρείο που υπήρχε λίγο πιο πέρα.

"Τι είπες μωρη ξανθόψιρα ;"
Της φώναξα και σηκώθηκα από την θέση μου έτοιμη να της επιτεθώ. Θα της έδινα τις τρέσες της να της φάει, αν ένα χέρι δεν με σταματούσε και δεν έμπαινε η Alexa μπροστά μου. Γύρισα και κοίταξα πίσω μου. Εκεί στεκόταν ο Andrew. Με κοιτούσε με ένα πανικόβλητο ύφος χωρίς να καταλαβαίνει τι γίνεται.

"Ρε Ashley, έλεος. Τι σου έκανε η Demi και της μιλάς έτσι. "
Της είπε η Alexa εκνευρισμένη.

"Ξέρει πάρα πολύ καλά τι προσπαθεί να κάνει αλλά δεν θα την αφήσω. Εσύ όμως υποτίθεται είσαι δική μου φίλη γιατί παίρνεις το δικό της μέρος; "
Την ρώτησε στον ίδιο τόνο.

"Είμαι φίλη και των δύο και θα πάρω το μέρος του σωστού. "
Της απάντησε απόλυτη η Alexa. Αυτό δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Η Ashley έβγαλε μια τσιριδα νεύρου και έφυγε με φορά σπρώχνοντας μας για να περάσει.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now