Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα πάρα πολύ άγχος. Εοχα τόσους μήνες να τον δω και μου ήρθε πολύ ξαφνικό που βρέθηκε έτσι μπροστά μου Τόσο καιρό που ήμουν μακρυά του συνειδητοποίησα ότι νιώθω πράγματα για εκείνον. Δεν το ανέλυσα πολύ στο μυαλό μου γιατί με φόβιζαν αυτά που ένιωθα. Δεν ήθελα να αποδεχτώ ότι ο άνθρωπος που διάλεξε η καρδιά μου ήταν αυτός. Θέλω να ερωτευτώ να νιώσω πάθος αλλά δεν μπορεί να είναι αυτός. Όσο σκεφτόμουν αυτά στεκόμουν μπροστά στον καθρέφτη μου και κοιτούσα τον εαυτό μου πόσο είχε αλλάξει. Είχα αδυνατίσει πολύ. Τον πρώτο καιρό δεν έτρωγα τίποτα γιατί όλα μου έφερναν ανακατωσούρα. Φοβήθηκα μήπως είχα μείνει έγκυος αλλά μου είπε η ψυχολόγος ότι είναι από το μετατραυματικό σοκ. Τα μαλλιά μου που πλέον ήταν κοντά είχαν αλλάξει όλη την όψη του προσώπου μου. Είχα μόνιμα μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου γιατί τα βράδια έβλεπα μόνο εφιάλτες. Για αυτό και βάφτηκα σήμερα. Δεν ήθελα οι φίλοι μου να με λυπηθούν και να δουν την κατάσταση που είμαι πραγματικά. Ξαφνικά άκουσα την πόρτα μου να χτυπάει.
"Έλα. "
Ήταν το μόνο που είπα. Ο Logan μπήκε μέσα και με πλησίασε. Εγώ γύρισα προς τα εκείνον και τον κοίταξα διστακτικά. Η Liz μου είχε ζητήσει να βάλω το φόρεμα που μου πήρε δώρο για τα γενέθλια μου τον Απρίλιο.Δεν ήθελα να της χαλάσω το χατίρι. Δεν ένιωθα άνετα μέσα σε αυτό όμως. Ένιωθα πολύ εκτεθημένη.
"Είσαι πολύ όμορφη. "
Μου είπε αλλά σταμάτησε την πρόταση. Σαν να του ξέφυγαν οι λέξεις. Σαν να μετανιώσει αυτό που είπε."Σε ευχαριστώ. Δεν χρειάζεται όμως να λες πράγματα τα οποία δεν εννοείς. "
Του απάντησα και πήγα να τον προσπεράσω. Εκείνος με κράτησε απαλά από το καρπό και ήρθε κοντά μου."Εννοώ κάθε λέξη που είπα από εκείνη την πρόταση. "
Μου είπε και με κοίταζε κατά ματα. Γιατί το κάνει αυτό ρε γαμώτο. Γιατί μου φέρετε καλά ; Μου το κάνει πολύ δύσκολο να αποστασιοποιηθω.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...