Δύο μήνες αργότερα
Είναι τέλος Οκτωβρίου και εγώ έχω επιστρέψει στην σχολή ... κυριολεκτικά. Τι εννοώ με αυτό ; Έχω επιστρέψει στο παλιό μου δωμάτιο με συγκάτοικο την Liz. Αυτό συμβαίνει γιατί ο Max επέστρεψε στον Καναδά. Μετά από εκείνο το βράδυ στον γάμο του πατέρα μου, ο Max γύρισε στο σπίτι το επόμενο πρωί. Μου εξήγησε ότι όλο το βράδυ έκανε βόλτες με το αμάξι γιατί δεν ήθελε να συντήσει την Daniella. Φυσικά το πήρε πολύ άσχημα όλο αυτό. Ακόμα και αυτό όμως το χειρίστηκε με ψυχραιμία ... Αν εξαιρέσουμε φυσικά τον καυγά με τον Kendall. Εγώ πήγα τα πράγματα στην Daniella και το ίδιο βράδυ έφυγε με τον Kendall και τον Logan και επέστρεψαν εδώ. Μετά από δύο μέρες ήρθα και εγώ με τον αδερφό μου και τον Andrew. Ο αδερφός μου ζήτησε την παλιά του θέση πίσω και τον δέχτηκαν. Μου πρότεινε να νοικίαζει το σπίτι για εμένα αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά. Οπότε γύρισα στους κοιτώνες της σχολής. Αφού ο Max κανόνισε τα χαρτιά του, έφυγε για Καναδά. Μιλάμε σχεδόν καθημερινά και χαίρομαι πάρα πολύ γιατί δεν θέλω να τον χάσω από την ζωή μου. Από την άλλη η Claire.... Δεν πληγώθηκε καθόλου μπορώ να πω, γιατί πολύ απλά δεν έχει ιδέα τι έχει συμβεί. Μόλις αποφοίτησε από την σχολή επέστρεψε στην Γαλλία. Ο Kendall την χώρισε με την δικαιολογία ότι δεν αντέχει την απόσταση. Το συμπέρασμα όλου αυτού ; Ο μόνος που πληγώθηκε ήταν ο Max. Ένα ακόμα κακό μέσα από όλο αυτό είναι ότι πλέον δεν μπορώ να αποφύγω την καθημερινή επαφή με τον Logan, καθώς και οι δύο φίλες μου είναι με τους φίλους του. Αναγκάστηκα οι παρέες μας πλέον έχουν γίνει ένα.
"Το βράδυ θα βγούμε με τα παιδιά, θα έρθεις ;"
Με ρώτησε η Liz χαρούμενη. Πόσο μου είχε λείψει αυτή η κοπέλα και η χαρά της. Βέβαια θεωρώ την σχέση της με τον James φουλ τοξική. Δεν λέω τίποτα όμως γιατί δεν γίνεται να είμαι πάντα εγώ η κακιά της παρέας."Όχι μωρέ λέω να κάτσω λίγο μέσα να διαβάσω. "
Της είπα κάπως ενοχικά γιατί το μόνο που ήθελα ήταν να αποφύγω τον Logan."Πάντως από ότι μου είπαν και τα παιδιά θα είναι και ο Andrew."
Μου είπε εκείνη σίγουρα για να μου αλλάξει γνώμη."Το ξέρω, μου το είπε και εκείνος για το βράδυ. "
Της είπα ξέροντας ήδη ότι θα βγουν. Άλλος ένας λόγος που δεν μπορώ να αποφύγω αυτή την παρέα είναι ο Andrew που έχει γίνει οριακά κολλητός του Kendall."Εντάξει, εγώ πρέπει να φύγω έχω μάθημα. Εσύ πάντως σκέψου το. Έχεις χρόνο μέχρι το βράδυ. "
Μου είπε,, με χαιρέτησε και έφυγε. Δεν είχα να σκεφτώ κάτι αφού είχα ευκαιρία να τον αποφύγω θα το έκανα. Η ώρα πέρασε με εμένα να προσπαθώ να γράψω ένα καινούριο τραγούδι. Η Liz επέστρεψε μετά από περίπου 3 ώρες. Ασχολήθηκε λίγο με μια εργασία που είχε, έπειτα ετοιμάστηκε και ήρθε ο Andrew να την πάρει για να δει λίγο και εμένα. Προσπάθησαν να με πείσουν για μια ακόμα φορά να πάω μαζί τους αλλά αφού είδαν ότι δεν τα κατάφερναν με χαιρέτησαν και έφυγαν. Εγώ αφού κλείδωσα την πόρτα γιατί η Liz δεν θα ερχόταν το βράδυ έβαλα τις πιτζάμες μου, ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και έβαλα μια ταινία να παίζει στον υπολογιστή μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Δεν πρόλαβα όμως να κοιμηθώ γιατί μετά όχι από πολύ ώρα χτύπησε η πόρτα. Υπέθεσα ότι θα είναι η Liz που ξέχασε κάτι. Σηκώθηκα βαριεστημένα και άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου στεκόταν ο Logam με αυτό το ηλίθιο χαμόγελο, που όταν το βλέπω καταλαβαίνω πως κάτι ετοιμάζει.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...