Daniella POVS
12:13 π.μ. Πανεπιστήμιο
"Ρε συ, έχει πάει 12 η ώρα
Εχω στείλει 5 μηνύματα στην Demi. Ήταν να βρεθούμε από τις 9. "
Είπα ανήσυχη στην Liz"Ηρέμισε, μπορεί να έχει μαλώσει με τον Logan και να γύρισε στις εστίες. "
Είπε προσπαθώντας να με καθησυχάσει. Εγώ όμως είχα ένα κακό προαίσθημα."Δεν νομίζω, αν είχε γίνει κάτι με αυτόν θα μας έστελνε ένα μήνυμα. "
Της είπα επιμένοντας."Θα έρθει σε λίγο να μας πάρει ο Kendall γιατί είναι αργά και δεν πρέπει να γυρίσουμε μόνες. Θα τον ρωτήσουμε μήπως την έχει δει."
Μου είπε και κοίταξε το κινητό της."Ο Kendall ; Γιατί ο Kendall ; Δεν μπορούσε ο James ;"
Την ρώτησα αγχωμένη. Η αλήθεια είναι πως από τότε που τα έχει φτιάξει με την Claire τον αποφεύγω όσο μπορώ. Με πονάει να τον βλέπω μαζί της. Νιώθω ακόμα χειρότερα μετά από το βράδυ του καυγά.Flashback
Χόρευα με την Liz όσο η Demi μάλωνε για μια φορά με τον Logan. Είχε νεύρα ο Logan γιατί ήρθαν αυτοί. Βέβαια δεν κατάλαβα ποτέ το λόγο που το έκανε τόσο θέμα. Ξαφνικά ήρθαν οι φίλοι του Daniel και μας ζήτησαν να χορέψουμε. Ο Ryan, όπως μου συστήθηκε, με έπιασε από την μέση και αρχίσαμε να κουνιόμαστε στον ρυθμό της μουσικής. Κοίταξα προς τον Kendall και είδα ότι δεν μου έδινε απολύτως καμία σημασία. Προφανώς και δεν θα σου έδινε ηλίθια, αφού έχει σχέση σκέφτηκα. Ένιωσα το χέρι του Ryan να με πιάνει στο πιγούνι και να γυρνάει το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάξω. Ήταν ωραίο παιδί, αλλά μου έβγαζε μια πολύ αρνητική αυρα.
"Είσαι πολύ όμορφη. "
Μου είπε λάγνα και με έκανε να νιώσω αβαλα. Τον έβλεπα ότι είχε πιει, πιθανότητα πριν έρθει εδώ."Σε ευχαριστώ. "
Του είπα αμήχανα. Ένιωσα το χέρι του να κατεβαίνει από την μέση μου πιο χαμηλά. Το έπιασα και το σταμάτησα, ανεβάζοντας το εκεί που βρισκόταν πριν. Του χαμογέλασα αμήχανα δείχνοντας του ότι δεν νιώθω άνετα με αυτό που κάνει. Εκείνος με κοίταξε ξενερωμένος. Με άφησε και πήγε να πιει μια γουλιά από το ποτό του. Χωρίς να πω τίποτα σε κάποιον κατέβηκα στις τουαλέτες. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και πήρα βαθιές ανάσες προσπαθώντας να ηρεμήσω. Ενιωθα πάρα πολύ άσχημα που έβλεπα τον Kemdall με άλλη, είμαι πάρα πολύ ερωτευμένη μαζί του. Με πονάει αυτή η κατάσταση. Είμαι όμως υπερβολικά εσωστρεφής για να παραδεχτώ κάτι τέτοιο. Εκτός αυτού δεν θα έμπαινα και ποτέ ανάμεσα σε ένα ζευγάρι. Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι στα οπίσθια μου. Γύρισα τρομαγμένη και είδα τον Ryan να στέκεται πίσω μου.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...