"Ήρθε αυτή η στιγμή τελικά. "
Απάντησε και εγώ τον κοίταξα εκπληκτική."Περίμενες ότι θα σε χωρίσω ;"
Τον ρώτησα γιατί δεν περίμενα να αντιδράσει έτσι. Εκείνος μου χαμογέλασε αδύναμα."Demi, σ' αγαπάω. Στο έχω πει πολλές φορές. Δεν είμαι όμως χαζός. Ξέρω πάρα πολύ καλά με ποιόν είσαι πραγματικά ερωτευμένη. Μην με ρωτήσεις γιατί έμεινα τόσο καιρό μαζί σου. Δεν ξέρω. Ίσως ήλπιζα ότι θα έθαυβες αυτά που ένιωθες και θα έμενες μαζί μου. Ή ότι θα σε έκανα κάποια στιγμή να με αγαπήσεις όπως σε αγαπάω εγώ. Κατά βάθος όμως τον εαυτό μου κορόιδευα, γιατί ήξερα ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή. Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται πολύ εγωιστικά αλλά πίστεψέ με μόνο εγωισμό δεν έχω. "
Τα λόγια του με πονουσαν. Ξέρω οτι δεν έχει αυτό το σκοπό. Σίγουρα όμως δεν αξίζω την αγάπη του. Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν ανεξέλεγκτα. Έκλεισα το πρόσωπο μου στα χέρια μου από την ντροπή που ένιωθα μπροστά του. Ξαφνικά τον ένιωσα να με κλείνει στην αγκαλιά του. Δεν αντιστάθηκα ούτε λίγο. Βολεύτικα καλύτερα κι οι λιγμοί δεν άργησαν να έρθουν."Δεν χρειάζεται, να κάνεις έτσι, αλήθεια. Ακολούθησες την καρδιά σου και αυτό είναι το πιο σωστό πράγμα που θα μπορούσες να κάνεις. Εγώ θα είμαι εδώ πάντα για εσένα. Αρκεί να το θες και εσύ. "
Βγήκα από την αγκαλιά του με τα χίλια ζόρια και τον κοίταξα νιώθοντας ενοχές."Δεν το αξίζω. Δεν αξίζω την αγάπη σου. "
Του απάντησα με δυσκολία. Εκείνος μου χαμογέλασε για μια ακόμα φορά και μου σκούπισε τα δάκρυα από το πρόσωπο."Είσαι ο καλύτερος ανθρώπος που έχω γνωρίσει. Μπορεί να είσαι λίγο ξεροκέφαλη μερικές φορές αλλά έχεις χρυσή καρδιά. Οπότε αξίζεις τα πάντα. "
Μου απάντησε και εγώ ένιωσα ακόμα πιο άσχημα. Δεν γίνεται ακόμα και τώρα που τον χωρίζω να είναι τόσο καλός μαζί μου."Φυσικά και σε θέλω στην ζωή μου, αλλά δεν θα τολμούσε ποτέ να στο ζητήσω. "
Του είπα χωρίς να τον κοιτάω πλέον στα μάτια."Δεν θα χρειαζόταν να μου το ζητήσεις. Στο λέω από μόνος μου. Θα είμαι εδώ για σένα ότι χρειαστείς και μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό. "
Μου είπε και αγκαλιαστηκαμε για μια ακόμα φορά. Τον αποχαιρέτησα και έφυγα από το δωμάτιο του. Η αλήθεια είναι πως ένιωθα ανακούφιση που έληξε τόσο καλά η σχέση μας. Πήγα στο δωμάτιο μου και αφού δεν ήταν εκεί η Liz πήρα την κιθάρα μου και ασχολήθηκα λίγο με την μουσική μου. Μετά από κάποια λεπτά ένα μήνυμα στο κινητό μου, μου απέσπασε την προσοχή. Πήρα το κινητό πάνω από το γραφείο και το άνοιξα.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...