"Με την Demi είμαστε στην ίδια σχολή. Οπότε ξέρει ότι είμαι εδώ."
Είπε ο Kendall λες και κάνουμε παρέα. Αφού ξέρει ότι δεν τα πάω καλά με τον πανίβλακα τον φίλο του. Μα τι στο καλό κάνει στο τραπέζι μας, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
"Δεν μου το είπες ότι κάνεις παρέα με τον Kendall."
Μου είπε ο Cody έχοντας πλήρη άγνοια για το τι συμβαίνει με αυτούς τους ηλίθιους.
"Δεν κάνουμε παρέα απλά τον βλέπω σε κάποια μαθήματα. "
Είπα ξερά χωρίς να κοιτάω κανέναν τους και πήγα να κάτσω δίπλα στην Daniella.
"Είπα στα παιδιά να κάτσουν μαζί μας, ελπίζω να μην σε πειράζει. Έχω χρόνια να δω τον Kendall και είπα ότι ήταν ευκαιρία."
"Όχι δεν έχω θέμα, αν δεν έχουν δηλαδή και τα παιδιά. "
Είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο, ενώ παρακαλούσα τον Kendall με τα μάτια μου να τους πάρει και να φύγει, όμως η απάντηση δεν ήρθε από αυτόν.
"Όχι δεν έχουμε κανένα θέμα ούτε εμείς."
Μου απάντησε ο Logan με ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Αυτός ο άνθρωπος λατρεύει κυριολεκτικά να μου κάνει την ζωή δύσκολη. Έκατσαν στο τραπέζι και όλοι άρχισαν να συζητάνε με κάποιον.
"Μα καλά, εσύ γιατί δεν είπες τίποτα ;"
Ρώτησα την Daniella σκύβοντας προς την μεριά της για να μπορέσει να με ακούσει.
"Ρε συ αφού ξέρεις ότι μου αρέσει ο Kendall, δεν ήθελα να φύγουν."
Κακό του κεφαλιού σου σκέφτηκα, αλλά δεν της το είπα ποτέ.
"Ναι αλλά όλο το βράδυ θα πρέπει να ανέχομαι τον Logan."
"Αφού δεν ασχολείται καν μαζί σου. "
Μου είπε σαν κουτάβι και αυτή θέλοντας να μην της κάνω χαλάστρα. Φυσικά και να μην έλεγα κάτι εγώ αυτή δεν θα έκανε κάποια κίνηση, οπότε στο κοίταγμα θα έμενε. Το βράδυ περνούσε βαρετά, καθώς ο Kendall δεν ξεκολλούσε από τον Cody και εγώ δεν μπορούσα να του πω μία κουβέντα. Κάποια στιγμή ήπια μια γουλιά από το ποτό μου και αποφάσισα πως ήταν η στιγμή για να χορέψω. Το ποτό με είχε πιάσει κάπως και ήταν η στιγμή που η αυτοπεποίθηση μου είχε ανέβει στα ύψη. Όταν πίνω δηλαδή είναι και η μόνη στιγμή που μπορώ να νιώσω αυτοπεποίθηση με τον εαυτό μου. Πήρα την Daniella από το χέρι και πήγαμε στο κέντρο του μαγαζιού όπου χορεύαν και οι περισσότεροι.
"Τι με τραβολογάς τώρα, αφού ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να χορεύω δημόσια. "
Μου παραπονέθηκε εκείνη.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...