6ο Επικίνδυνο παιχνίδι

87 7 0
                                    

Ξαφνικά είδα την Liz να τον σπρώχνει μακριά της. Μου έκανε εντύπωση γιατί μου είχε φανεί σαν να το απολάμβανε.,

"Μα τι κάνεις ; Είσαι απαράδεκτος, εγώ ήρθα εδώ να κάνουμε μια εργασία και εσύ μου την πέφτεις ; θα ζητήσω να την κάνω με άλλον αν ξανά συμβεί αυτό !'

Του είπε φωνάζοντας και δεν την άδικο. Δεν μπορούσα να ακούσω την απάντηση του καθώς ήταν αρκετά μακριά και εκείνος μιλήσουμε χαμηλόφωνα. Προφανώς δεν ήθελε να γίνει θέμα και να τον ακούσουν. Δεν μπορούσα να δω όμως ούτε την αντίδραση του καθώς ήταν πλάτη σε εμένα. Ξέροντας ότι η Liz είναι μια χαρά ικανή να υπερασπιστεί τον εαυτό της, έβαλα αυτό το θέμα στην άκρη και συνέχισα τον δρόμο μου για τους κήπους. Το μόνο σίγουρο ήταν ότι όταν την έβλεπα το βράδυ θα την ρωτούσα τι ακριβώς είχε γίνει. Όταν έφτασα στον προορισμό μου ο Kendall ήταν ήδη εκεί. Καθόταν σε ένα πέτρινο παγκάκι και κάπνιζε. Φαινόταν αρκετά σκεπτικός Όταν αντιλήφθηκε την παρουσία μου, μάλλον από τον ήχο τον βημάτων μου, σηκώθηκε, πέταξε το τσιγάρο κάτω και το έσβησε με το πόδι του.

"Ξέρεις δεν είναι πολύ καλή συνήθεια αυτό. "

Του είπα πλησιάζοντας τον.

"Το κάπνισμα ;"

Με ρώτησε σαν να ήξερε ότι η απάντηση μου θα είναι θετική.

"Το να γεμίζεις τον τόπο σκουπίδια. '

Του απάντησα αποδεικνύοντας του ότι έκανε λάθος.

"Ναι, τέλος πάντων, λέγε τώρα τι θες. "

Μου είπε αδιαφορώντας πλήρως για αυτό που του είπα.

"Κοίτα, ξέρω ότι είναι χαζός ο λόγος, αλλά αν δεν μάθαινα θα έσκαγα. Γιατί είμαστε φίλοι στα social ;"

Τον ρώτησα κάπως ενοχικά, αφού τον έφερα μέχρι εδώ μόνο και μόνο για αυτό.

"Πλάκα μου κάνεις ;Νόμιζα ότι δεν μου είχες μιλήσει μέχρι τώρα επειδή κάνω παρέα με τον Logan. Από ότι φαίνεται όντως δεν με θυμάσαι. "

Είπε γελώντας και εγώ παραξενεύτηκα και με την αντίδραση του και με την απάντηση του.

"Θα έπρεπε ;"

"Ε δεν ξέρω εσύ θα μου πεις ; Το όνομα Cody, σου λέει κάτι ;"

Στο άκουσμα αυτού του ονόματος γούρλωσα τα μάτια μου και ξαφνικά όλες οι αναμνήσεις έσκασαν μπροστά μου.

"Είσαι ο κολλητός του Cody ;"

Τον ρώτησα έκπληκτη. Τον είχα συναντήσει ελάχιστες φορές σε κάποιες βόλτες μου με τον Cody και όχι πρόσφατα. Πήγαινε σε άλλο σχολείο, οπότε δεν ήταν και τόσο συχνή η εμφάνιση του στην παρέα του Cody. Πάνε πάνω από τρία χρόνια που είχα να τον δω και τότε ήταν πολύ διαφορετικός.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now