11ο Επισκέψεις

70 6 1
                                    

Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα πως κρατήθηκα και δεν βγήκα έξω, να πλακωθούμε με την ξανθόψιρα που το παίζει γκόμενα. Κατάφερα και περίμενα μέχρι να φύγουν. Ντύθηκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, πήρα την τσάντα μου και επέστρεψα στο δωμάτιο μου. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτόν τον άνθρωπο και έχει φάει τέτοιο κόλλημα μαζί μου. Ασχολείται μαζί μου ακόμα και όταν δεν είμαι εκεί. Ξεκίνησα να ψάχνω ρούχα για την έξοδο μοι με την Daniella, μήπως και ξεχαστώ λίγο. Τότε ακούστηκε ο ήχος του κινητό μου. Πήγα και το πήρα πάνω από το γραφείο μου και είδα ότι είχα μήνυμα. Ξαφνιάστηκα από το όνομα που αναγραφόταν στην οθόνη.

Από Cody

Τι κάνεις μικρή ; Έχω έρθει L.A. με έναν φίλο μου. Τι λες να βγούμε το βράδυ ;

Ο Cody ήταν το τελευταίο άτομο που είχα εκείνη την στιγμή στο μυαλό μου. Ήταν όμως μια ευχάριστη έκπληξη. Μου είχε λείψει αρκετά είναι η αλήθεια. Εννοείται όμως σαν φίλος.

Προς Cody

Χαίρομαι που ήρθες ! Είχα σκοπό να βγω με μια φίλη μου. Θες να περάσεις από εκεί ;

Από Cody

Ναι φυσικά, κατά τις 11 είναι καλά ;

Προς Cody

Ναι, μια χαρά. Θα σε ενημερώσω αργότερα για το που.

Από Cody

Οκ !

Επιτέλους έγινε και κάτι καλό, σκέφτηκα και άφησα το κινητό πάνω στο γραφείο. Συνέχισα να ψάχνω για ρούχα και μετά από κάποια ώρα κατέληξα σε ένα πολύ απλό σύνολο.

 Συνέχισα να ψάχνω για ρούχα και μετά από κάποια ώρα κατέληξα σε ένα πολύ απλό σύνολο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Εννοείται πως από παπούτσια δεν θα έβαζα τακούνια, καθώς δεν φοράω ποτέ. Έτσι διάλεξα ένα ζευγάρι αρβυλάκια που τα έχω για πιο καλές περιστάσεις, όπως αυτή. Αφού ξεμπέρδεψα με αυτό το κομμάτι και η ώρα ήταν ακόμα 5 το απόγευμα, πήγα στο γραφείο μου και πήρα το σενάριο του έργου στα χέρια μου και άρχισα να το διαβάζω. Τότε συνειδητοποίησα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου. Θα έπρεπε να φιλήσω τον πανίβλακα στο τέλος της παράστασης. Στην ιδέα και μόνο ανατρίχιαζα ολόκληρη από την αηδία πιθανότατα. Δεν ήταν καλή στιγμή να μου χαλάσει η διάθεση, οπότε έκατσα στο γραφείο μου, άνοιξα τον υπολογιστή μου και ασχολήθηκα με κάποιες άλλες εργασίες που είχα σε πιο γενικά μαθήματα. Η ώρα είχε πάει 8 και το κινητό μου χτύπησε. Το σήκωσα και ήταν η Daniella.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now