" ΑΑΑ !"
Άκουσα τον Logan να φωνάζει. Γύρισα προς εκείνον και τον είδα να πιάνει το πόδι του στο μπούτι και να πέφτει κάτω. Θόλωσα και ξέχασα που βρισκόμουν. Το μόνο που ήθελα ήταν να τρέξω κοντά του αλλά ξαφνικά ένιωσα κάποιος να με κρατάει δυνατά από το μπράτσο. Γύρισα και ήταν ο Daniel. Με χαστούκισε και από την δύναμη που έβαλε ζαλίστηκα, έχασα την ισσοροπία και έπεσα κάτω. Τον κοίταξα με μίσος και έπιασα το μάγουλο μου που έκαιγε από το χτύπημα."Αυτό ήταν για να μάθετε να μην με παράκουτε. "
Μου είπε νευριασμένος. Εγώ χωρίς να του δώσω σημασία σηκώθηκα και πήγα κοντά στο Logan. Είδα ότι τον είχε πυροβολήσει στο πόδι. Πήγα να ακουμπήσω εκείνο το σημείο και το χέρι μου γέμισε αίμα. Άκουσα τα βήματα του Daniel. Γύρισα και τον είδα που είχε έρθει από πάνω μας."Λοιπόν για να τελειώνουμε, επειδή δεν σας βλέπω και πολύ συνεργάσιμους. Θα μείνετε εδώ μέχρι ο πατέρας του να μας στείλει τα λεφτά που ζητάμε. "
Είπε και εγώ γύρισα και είδα τον Logan ήταν σε ημιλιπόθυμη κατάσταση."Εμένα γιατί με φέρατε εδώ ;"
Τον ρώτησα χωρίς να γυρίσω να τον κοιτάξω. Εκείνος εσκυψε στο ύψος μου. Ένιωσα να ακουμπάει το πιστόλι του στο σαγόνι μου και μου γύρισε το κεφάλι ώστε να τον κοιτάω."Για να περάσουμε καλά. Δεν έχει έρθει όμως ακόμα η ώρα για αυτό. "
Μου είπε με ένα αηδιαστικό χαμόγελα. Επειτα σηκώθηκε και μας κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα."Είναι επιφανειακή η πληγή. Μην ανησυχείς για τον γκόμενο σου καλά θα γίνει. Αν βγείτε βέβαια από εδώ. "
Μου είπε απειλητικά."Δεν είναι γκόμενος μου. "
Του είπα μέσα από τα δόντια μου εκνευρισμένη. Τότε μπήκε μέσα στον χώρο ο Gray. Μέσα στον πανικό μου δεν είχα καταλάβει ότι έλειπε. Ήρθε κοντά μου και πέταξε δίπλα μου ένα βαλιτσάκι."Έχει ότι χρειάζεται μέσα για τον φτιάξεις. Δεν θα σας κάνουμε και τις νοσοκόμες. "
Μου είπε εξίσου νευριασμένος."Θα σας αφήσω λυμένους. Αυτός είναι σε χαλια κατάσταση. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει τρόπος διαφυγής από εδώ μέσα ."
Μου είπε αλαζονικά και έπειτα έφυγαν και οι δύο κλειδώνοντας μας πάλι μέσα. Άνοιξα το βαλιτσάκι και μέσα είχε οινόπνευμα και γάζες. Αυτό θα τον ποναγε πάρα πολύ σίγουρα. Του σήκωσα την μπλούζα και του έλυσα την ζώνη."Το ήξερα ότι με θες κολασμένα. "
Μου είπε με αδύναμη φωνή προσπαθώντας μην να γελάσει. Τράβηξα απόταμα την ζώνη του και βγήκε από το παντελόνι.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...