41ο Πληγή

71 6 0
                                    

Τον κοίταξα πανικόβλητη και τον έσπρωξα για να σηκωθεί. Αμέσως σηκώθηκα και εγώ.

"Μπες στην ντουλάπα και μην ακουστεί ούτε η ανάσα σου !"
Του είπα απειλητικά και εκείνος μου έκανε μια γκριμάτσα κοροϊδίας. Μάζεψα τα ποτήρια και το κρασί και του έδωσα. Εκείνος πήγε στην ντουλάπα και πριν προλάβει να βολευτεί του έκλεισα την πόρτα και την κλείδωσα. Δεν είχα όρεξη να κάνει καμία βλακεία και να μας κάψει. Πήγα και άνοιξα την πόρτα και ο Andrew μου χαμογέλασε.

"Τι έκανες τόση ώρα και ανησύχησα ;"
Με ρώτησε και μπήκε στο δωμάτιο προσπερνώντας με.

"Ε ... Με είχε πάρει ο ύπνος."
Του είπα ενώ έκλεισα την πόρτα και τον πλησίασα. Εκείνος έκατσε στο κρεβάτι μου και μου έκανε νόημα να κάτσω δίπλα του. Δεν το έκανα όμως γιατί ένιωθα υπερένταση από το άγχος.

"Εσύ πώς και ήρθες εδώ; "
Τον ρώτησα ενώ δεν ήξερα τι να κάνω. Δεν έπρεπε να καταλάβει ότι ήμουν αγχωμένη οπότε προσπάθησε να είμαι σχετικά ψύχραιμη.

"Στεναχωρήθηκα που έμενες μόνη σου και δεν μου πήγαινε η καρδιά να μην είμαι μαζί σου. Οπότε αποφάσισα να γυρίσω και να περάσουμε το βράδυ μαζί."
Γαμώτο είναι τόσο καλός μαζί μου. Δεν το αξίζει αυτό που του κάνω. Έπρεπε να βρω σύντομα μία δικαιολογία για να φύγει από το δωμάτιο αλλά χωρίς να τον στεναχωρήσω.

"Δεν χρειαζόταν να έρθεις. Εμένα έτσι κι αλλιώς με είχε πάρει είδη ο ύπνος. "
Του είπα προσπαθώντας να φαίνομαι αδιάφορη.

"Ήμουν λίγο υπερβολικός ε ;"
Με ρώτησε με ύφος ενοχής.

"Όχι υπερβολικός ... Απλά πιστεύω ότι δεν χρειαζόταν. "
Του απάντησα για να μην νιώσει άσχημα.

"Μωρό μου, απλά ανησυχώ τον τελευταίο καιρό. Μετά από το περιστατικό με τον αδερφό σου και την Daniella νιώθω ότι με έχεις απομακρύνει. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ. "
Μου είπε σαν να μου έκανε εξομολόγηση. Δεν έχει και άδικο γιατί όντως νιώθω τύψεις και έχω απομακρυνθεί. Δεν θέλω και ο Andrew να πληγωθεί σαν τον αδερφό μου. Το κάνω χωρίς να το καταλάβω.

"Συγγνώμη, δεν ήθελα να σε κάνω να νιώσεις έτσι. Απλά είμαι στεναχωρημένη με όλο αυτό που έγινε. Με επιρρέασε και εμένα. "
Του απάντησα για να τον καθησυχάσω και τον φίλησα. Το φιλί του με κάνει να νιώθω όμορφα. Όμως το συναίσθημα που μου δίνει δεν έχει καμία σχέση με αυτό που νιώθω όταν φιλάω τον Logan. Όταν απομακρυνθήκαμε με κοίταξε και μου χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now