"Κοριτσάκι μου !"
Αναφώνησε και σηκώθηκε να έρθει κοντά μου ο πατέρας μου. Όταν έφτασε σε ικανοποιητική απόσταση έβαλα το χέρι μου μπροστά του και του έκοψα την φορά."Κοριτσάκι ήμουν πριν 10 χρόνια. Τώρα είμαι η Demi και σίγουρα όχι ΣΟΥ. "
Του είπα τονίζοντας την τελευταία λέξη και του χαμογέλασα ειρωνικά."Μα τι έπαθες. Έχεις να με δεις τόσο καιρό και αντιδράς έτσι ;"
Με ρώτησε απογοητευμένος. Ένιωσα το αίμα να μου ανεβαίνει το κεφάλι. Μα δεν μπορεί να τα λέει σοβαρά αυτά. Πόσο αναίσθητους είναι ; Αγνόησα την ερώτηση του γιατί δεν ήθελα να εκτεθω ακόμα. Τον προσπέρασα και πήγα να σταθώ πίσω από τον καναπέ που κάθονταν ο Max και η Daniella. Απέναντι μου στεκόταν αυτή η άγνωστη. Χαμογέλασα ψέματα και την κοίταξα έντονα. Περίμενα να κάνει κάτι αλλά και εκείνη έκανε το ίδιο."Η κοπέλα ;"
Ρώτησα για να σπάσω την σιωπή που επικράτησε. Για λίγο κανένας δεν αντέδρασε, σαν να μου έκρυβαν κάτι. Η κοπέλα αφού είδε ότι κανένας δεν αντιδρά σηκώθηκε και με πλησίασε. Καθάρισε τον λαιμό της από αμηχανία μάλλον και έπειτα μου συστήθηκε."Greta Walker χάρηκα."
Μου είπε με σπαστή προφορά και μου άπλωσε το χέρι της για χειραψία. Το κοίταξα και χωρίς να της δώσω το δικό μου την ξανακοίταξα."Demi και για το αν χάρηκα θα δείξει. "
Της απάντησα χαμογελώντας ψεύτικα. Κάτι δεν μου άρεσε πάνω της."Demi δεν χρειάζεται να είσαι αγενής. "
Μου είπε ο αδερφός ντροπιασμένος με την συμπεριφορά μου."Εσύ δεν δικαιούσε να μιλάς. Προδότη. "
Του είπα πιο σοβαρή αυτή την φορά τονίζοντας την τελευταία λέξη για μια ακόμα φορά. Ο αδερφός μου με κοίταξε με νεύρα πιθανότατα γιατί δεν του άρεσε η απάντηση μου αλλά καρφάκι δεν μου καίγεται. Ξανά γύρισα στην κοπέλα η οποία είχε ξανά κάτσει στην θέση της σαν να μην συμβαίνει τίποτα."Δεν μου είπες ακόμα τι κάνεις εδώ !"
Της είπα με το ψεύτικο χαμόγελο να επιστρέφει. Ο πατέρας μου με πλησίασε για μια ακόμα φορά και έβαλε στοργικά το χέρι του στον ώμο μου. Εγώ τραβήχτηκα απότομα και τον άγριοκοίταξα."Δεν ήταν μάλλον και πολύ καλή η στιγμή για να το μάθεις αλλά η Greta είναι η σύντροφος μου εδώ και ένα χρόνο. "
Με το άκουσμα της πρότασης της του σάστισα. Μα καλά τι σκατά έχει αυτός ο άνθρωπος στο μυαλό του; Πηγε και έκανε σχέση με μια κοπελιτσα στην ηλικία του αδερφού μου ; Πριν προλάβω να πω το οτιδήποτε μια φωνή ακούστηκε πίσω μου ;
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...