"Κοπέλα μου, πας καλά ; Μην τολμήσειςς και με ξαναακουμπήσεις ! Εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τον γκόμενο σου. Μάζεψε τον όμως γιατί αυτός με γυροφέρνει."
Της είπα πλέον έξαλλη."Δεν έχω να μαζέψω κανέναν. Ξέρω πάρα πολύ καλά ότι εσύ τρέχεις πίσω του. Νόμιζες ότι θα μας χωρίσεις αλλά όπως βλέπεις δεν τα κατάφερες. "
Μου είπε και στα χείλη της υπήρχε ένα χαιρέκακο χαμόγελο. Δεν ξέρω γιατί αλλά εκείνη την στιγμή ένιωσα σαν να θόλωσε το μυαλό. Το χέρι μου χωρίς να το ελέγξω έπιασε τα μαλλιά της και την τράβηξε κοντά μου."Αααα με πονάς !"
Φώναξε αλλά είμαι σίγουρη πως κανένας δεν την άκουσε. Στο μαγαζί υπήρχε δυνατή μουσική και κάλυψε την φωνή της."Δεν με ενδιαφέρει αν σε πονάω. Αν τολμήσεις για οποιοδήποτε λόγο όμως να ξανασηκώσεις χέρι πάνω μου θα στο σπάσω και δεν θα σε σώσει ούτε ο γκόμενος σου ούτε κανένας. "
Της είπα και την έσπρωξα προς τα πίσω. Εκείνη έπεσε κάτω και εγώ έφυγα από την τουαλέτα χωρίς της δώσω περισσότερο σημασία. Πήγα στο τραπέζι και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου."Που πας ;"
Γύρισα και είδα για μια ακόμα φορά τον Logan."Όπου θέλω. "
Χωρίς να περιμένω απάντηση πήρα την τσάντα και πλησίασα την Alexa. Την ακούμπησα απαλα στην πλάτη και εκείνη γύρισε να κοιτάξει ποιος είναι. Όταν συνειδητοποίησε ότι ήμουν εγώ μου χαμογέλασε."Περνάς καλά ;"
Με ρώτησε ενθουσιασμένη."Ήταν πολύ όμορφα και σε ευχαριστώ. Λέω να πηγαίνω όμως. Δεν νιώθω πολύ καλά. "
Της είπα αλλά ένιωθα ενοχές που για μια ακόμα φορά αναγκάστηκα να πω ψέματα."Και πως θα γυρίσεις μόνη σου ;"
Με ρώτησε ανήσυχη"Θα πάρω ένα ταξί, μην ανησυχείς. "
Της είπα για να την καθησυχάσω."Σίγουρα ;"
Με ρώτησε καχύποπτη."Ναι "
Της είπα και την χαιρέτησα. Έπειτα ευχαρίστησα και χαιρέτησα τον Carlos και έπειτα πήγα να ενημερώσω την Liz και την Daniella. Αφού προσπάθησαν και εκείνες για λίγο να μου αλλάξουν γνώμη της χαιρέτησα και έφυγα από το μαγαζί. Κατευθύνθηκα προς τον κεντρικό που ήξερα ότι θα βρω σίγουρα ταξί. Ήταν λίγα τετράγωνα μακρυά αλλά πριν προλάβω να φτάσω ένα αμάξι που ερχόταν έκοψε ταχύτητα και όταν έφτασε δίπλα μου κατέβασε τα παράθυρα. Γύρισα τρομαγμένη να κοιτάξω γιατί ήταν αρκετά αργά."Μπες μέσα τώρα !"
Μου φώναξε ο Logan απόλυτα σοβαρός. Εγώ δεν του έδωσα σημασία και συνέχισα τον δρόμο μου. Άκουσα το αμάξι να σταματάει απότομα και η πόρτα να ανοίγει. Ξαφνικά τον ένιωσα να με πιάνει από το μπράτσο και να με γυρνάει με δύναμη προς το μέρος του.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...