"Ξέρεις, χτυπάμε και καμιά πόρτα που και που !"
Ήμουν η πρώτη που μίλησε τελικά.
"Δεν ήξερα ότι ήσουν και εσύ εδώ. Αν το ήξερα δεν θα ερχόμουν καν. Την όρεξη σου έχω νομίζεις. "
Πήγα να του απαντήσω, αλλά μπήκε στην μέση η Daniella μήπως ηρεμήσει τα πνεύματα.
"Τι θες εδώ ;"
Τον ρώτησε ξερά χωρίς απολύτως κανένα συναίσθημα στο πρόσωπο της.
"Ξέχασε η Ashley την τσάντα της και ήρθα να την πάρω εγώ."
"Κοίτα να δεις που νόμιζα ότι αυτή είναι το σκυλάκι σου. Μάλλον συμβαίνει το ανάποδα. '
Δεν άντεξα και του απάντησα. Στα χείλη μου υπήρχε ένα χαμόγελο σαν να είπα κάτι πάρα πολύ έξυπνο. Τότε τον είδα να τσιτώνεται και να σφίγγει τις γροθιές του. Άρχισε να με πλησιάζει απειλητικά.
"Εσύ δεν καταλαβαίνεις με τίποτα, έτσι δεν είναι ;"
Με κοίταξε με θυμό και τα κάστανα του μάτια έλαμπαν.
"Δεν έχω να καταλάβω κάτι. Να μην με προκαλείς αν δεν θες να παίρνεις τέτοιες απαντήσεις. "
Πήγε να πλησιάσει περισσότερο αλλά τότε μπήκε ενδιάμεσα μας η Daniella.
"Η τσάντα είναι εκεί. "
Του είπε επιτακτικά δείχνοντας πάνω στο γραφείο μια ροζ τσάντα, που ταίριαζε απόλυτα στην μαϊμού Μπάρμπι που ήθελε να αποκαλεί κοπέλα του. Εκείνος χωρίς να πει κάτι παραπάνω πήρε το βλέμμα του από πάνω μου και πήγε και πήρε άτσαλα, με νευρικές κινήσεις την τσάντα πάνω από το γραφείο. Για μια φορά ακόμα με πλησίασε και με κοίταξε απειλητικά.
"Αυτό να ξέρεις δεν θα μείνει έτσι !"
Είπε και πήγε να φύγει, αλλά πριν προλάβει να κάνει βήμα του απάντησα.
"Είναι τρίτη φορά που σε βλέπω μπροστά μου και η τρίτη φορά που με απειλείς. Ειλικρινά όμως μέχρι στιγμής έχεις μείνει στα λόγια. Οπότε μην περιμένεις να σε φοβηθώ. "
Οι λέξεις γλίστρησαν από το στόμα μου χωρίς καν να το σκεφτώ. Αν εκείνη την στιγμή δεν έμπαιναν στο δωμάτιο η Μπίνμπο γκόμενα του και ο ξανθός φίλος του, θα ορκιζόμουν ότι ήταν έτοιμος να με χτυπήσει.
"Ρε σε αφήνω για ένα λεπτό από τα μάτια μου και πάλι τσακώνεσαι με αυτή ;"
Ρώτησε ο φίλος του και ο Logan γύρισε το βλέμμα του προς αυτούς. Χωρίς να απαντήσει πήγε προς αυτούς, πέταξε στην Μπάρμπι την τσάντα της και έφυγε από το δωμάτιο
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...