19ο Κίνδυνος

68 6 0
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου από το  δυνατό φως που έμπαινε από το παράθυρο. Κοίταξα γύρω μου και είδα ότι βρισκόμουν στο δωμάτιο μου. Το περιοργο είναι ότι δεν θυμάμαι πως βρέθηκα εδώ. Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι να πίνω ένα σφηνάκι με τεκιίλα. Λογικά θα μέθυσα. Ετριψα λίγο τα μάτια μου για να συνέλθω. Έπειτα σηκώθηκα αλλά ένιωσα το κεφάλι μου σαν να είναι 10 κιλά βαρύτερο. Έκατσα λίγο στο κρεβάτι και συνειδητοποίησα ότι ήμουν ακόμα με τα ρούχα. Κοίταξα δίπλα μου και είδα ότι το κρεβάτι της Liz είναι απείραχτο. Αν δεν κοιμήθηκε εδώ που είναι ; Ξαφνικά πέρασε μια εικόνα από το μυαλό μου που πολύ με ανησύχισε.

Φίλα με.

Γιατι είπα εγώ εχθές τέτοιο πράγμα και κύριως, σε ποιον το είπα; Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να κάνω ένα μπάνιο μήπως και μπορέσω να ξεκαθαρίσω το μυαλό μου. Οταν επέστρεψα στο δωμάτιο η Liz είχε έρθει.

"Καλημέρα. "
Της είπα ενώ έφτιαχνα τα μαλλιά μου. Εκείνη καθόταν στο κρεβάτι της και κάτι έκανε στο κινητό της. Μόλις με είδε σηκώθηκε και μου χαμογέλασε πονηρά.

"Πώς πέρασες εχτές με τον Logan ;"
Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι. Τι λέει ; ποιον Logan ;

Φιλά με

Παναγία μου τι έκανα χθες το βράδυ;

"Τι δουλειά έχω εγώ με τον ήλιθιο ;"
Την ρώτησα πανικόβλητη.

"Δεν ξέρω, εσύ θα μου πει;. Εχθές σε πήρε και φύγατε μαζί ;"
Μου είπε ενώ την έβλεπα ότι προσπαθεί να μην γελάσει.

"Με πήρε εχθές εμένα ο βλαμμένος ; Και θες να μου πεις ότι εγώ πήγα μαζί του ;"
Την ρώτησα σοκαρισμένη με τις ηλιθιότητες που έκανα εχθές το βράδυ.

"Ω, ναι. "
Μου είπε και τελικά γέλασε.

"Αυτό ήταν, δεν ξαναπινω ποτέ στην ζωή μου."
Είπα στον εαυτό μου πιο πολύ.

"Δηλαδή δεν θυμάσαι τι κάνατε ;"
Με ρώτησε απογοητευμένη.

Φιλά με

"Όχι, όχι τίποτα δεν θυμάμαι. Και τι να κάναμε δηλαδή ; θα βριστηκαμε λίγο και θα με έβαλε για ύπνο. "

Ψεύτρα.

Άκουσα να μου λέει μια φωνή μέσα στο μυαλό μου.

"Εσύ που ήσουν το βράδυ. Όταν ξύπνησα δεν σε βρήκα εδώ. "
Της είπα προσπαθώντας να αλλάξω κουβέντα. Ξαφνικά είδα το ύφος της να γίνεται ενοχικό αλλά συνέχισε να χαμογελάει πονηρά.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now