60ο Απρόσμενο Μέλλον

94 4 0
                                    

Έξι Μήνες Μετά

Εδώ και δύο μήνες έχω την ησυχία μου. Δεν ενοχλώ κανέναν και δεν ασχολείται μαζί μου κανείς. Δεν μιλάω πια καν με τις υποτιθέμενες φίλες μου. Μετά από εκείνο το πάρτι πριν δυο μήνες όλα έχουν αλλάξει. Η Daniella δεν μιλάει σε κανέναν. Δεν έμαθα ποτέ γιατί χώρισε με τον Kendall. Η Liz είναι κολλημένη σε εκείνη την ηλίθια παρέα. Στους μόνος που μιλάω είναι στον Andrew και την Madeline και αυτό βέβαια μόνο όταν τους βλέπω στα μαθήματα. Δεν μου έχουν πει ότι άλλαξαν τα σχέδιά μας για την Νέα Υόρκη. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα αλλάξει κιόλας δηλαδή. Έχει μείνει μόνο ένας μήνας, οι τελικές εξετάσεις δηλαδή. Έχω πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα. Η πόρτα μου χτύπησε και εγώ ξαφνιάστηκα καθώς πλέον δεν έρχεται κάνεις εδώ. Μέχρι και η Liz κοιμάται μόνιμα στον James. Σηκώνομαι από το γραφείο μου και πάω προς την πόρτα. Όταν ανοίγω μπροστά μου αντικρίζω την Daniella. Δεν φαίνεται καλά και αυτό μου δημιουργεί λύπη. Ακόμα και τώρα που δεν μιλάμε δεν σημαίνει πως δεν θέλω να είναι καλά.

"Να περάσω ;"
Ρώτησε και φαινόταν ότι ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάματα.

"Ναι, φυσικά. "
Της απάντησα και έκανα στην άκρη. Εκείνη μπήκε μέσα και εγώ έκλεισα την πόρτα. Πήγε και κάθησε στο κρεβάτι μου και εγώ την ακολούθησα.

"Συγγνώμη. "
Είπε και η φωνή της έβγαινε με δυσκολία.

"Για ποιο πράγμα;"
Την ρώτησα μπερδεμένη.

"Για την συμπεριφορά μου σε εκείνο το πάρτυ. "
Είπε, ενώ ακόμα δεν με κοιτούσε. Έπαιζε νευρικά με τα δάχτυλα της ενώ είχε καρφώσει το βλέμμα της στο πάτωμα.

"Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη. Δεν μου έκανες κάτι αλήθεια. Εγώ πιο πολύ στεναχωρήθηκα που δύο μήνες τώρα είσαι μόνη. "
Της είπα με ειλικρίνεια. Στεναχωρίομουν που ήταν μόνη της αλλά δεν ήθελα να την πιέσω. Ξέρω πολύ καλά πως είναι να περνάς έναν δύσκολο χωρισμό.

"Αλήθεια ; Είμαστε καλά δηλαδή. "
Με ρώτησε ενώ πλέον τα δάκρυα είχαν αρχίσει να τρέχουν στο πρόσωπο της.

"Εννοείται. "
Της είπα και χωρίς να χάσω χρόνο την αγκάλιασα. Εκείνη με έσφυξε ακόμα περισσότερο σαν να εξαρτιόταν η ζωή της από αυτή την αγκαλιά. Όταν ηρέμισε με κοίταξε και έβλεπα στα καταγάλανα μάτια της ότι υπάρχει κάτι που ακόμα δεν μου έχει πει.

"Θέλω να σου πω γιατί χώρισα με τον Kendall. "
Μου είπε κάπως δειλά.

"Αν είσαι έτοιμη εγώ είμαι εδώ. "
Της είπα για να την ενθαρρύνω.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now