56ο Ξέσπασμα

66 6 0
                                    

Ένα Μήνας Μετά

Βρισκόμαστε στο Kansas και η Daniella με τον Kendall μένουν στο σπίτι μου. Ο Kendall δεν ήθελε να μιλήσει στον πατέρα του. Ένιωθε άβολα να βρίσκεται στον ίδιο χώρο μαζί του. Πέρα από αυτό όμως όλα κυλάνε υπέροχα. Ευτυχώς αυτές οι ηλίθιες δεν μας ξαναενόχλησαν. Αύριο φεύγω για Καναδά και έχω πάρα πολύ άγχος. Δεν ξέρω πως θα το πάρει όλο αυτό ο Max. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τον στεναχωρήσω.

"Θα βγούμε σήμερα ;"
Άκουσα τον Logan να με ρωτάει ενώ μπήκε απροειδοποίητα στο δωμάτιο μου.

"Πας καλά ; Ο κόσμος χτυπάει και καμιά πόρτα. Μπορεί να ήμουν γυμνή. "
Του είπα δήθεν θυγμένη.

"Ε, καλά δεν θα δω και τίποτα που δεν εχώ ξαναδεί. "
Είπε και ξάπλωσε στο κρεβάτι μου με άνεση. Ξαφνικά ένιωσα τα μάγουλα μου να καίνε. Είχαμε πει πως δεν θα αναφερθούμε ποτέ ξανά σε αυτό. Τι τον έπιασε τώρα ;

"Δεν ξέρω, τα παιδιά τι λένε ;"
Του απάντησα στην αρχική του ερώτηση για να αλλάξω συζήτηση.

"Μπα, δεν ψίνονται."
Μου απάντησε, ενώ φαινόταν ότι έχει ξενερώσει.

"Καλύτερα το πρωί πετάμε νωρίς. "
Του απάντησα ενώ γύρισα στον υπολογιστή μου.

"Και τι θα κάνουμε μέσα. Βαριέμαι. "
Είπε σαν κανένα κακομαθημένο που του χάλασαν το χατίρι.

"Βγες μόνος σου. Μεγάλο παιδί είσαι. Δεν θα χαθείς πιστεύω. "
Του είπα αδιάφορα. Αρχικά δεν άκουσα κάποια απάντηση. Υπέθεσα ότι απλά δεν είχε τι να πει.

"Δεν θα τα πάμε καλά οι δύο μας. Νόμιζα είχαμε πει ότι τα βρήκαμε. Τώρα γιατί ειρωνεύεσαι ;"
Με ρώτησε χαμηλόφωνα και ένιωσα την ανάσα του πίσω από τον λαιμό μου. Όλο μου το σώμα ανατρίχιασε. Σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα να καθήσω στο κρεβάτι. Η τόσο κοντινή επαφή δεν μου έκανε καλό. Εκείνος όμως έπιασε απαλά το χέρι μου και με τράβηξε κοντά του. Σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα απευθείας στα μάτια. Εκείνος κάρφωσε το βλέμμα του στο δικό μου και εγώ ένιωσα το σώμα μου να παραλύει.

"Νομίζω βρήκα τι θα κάνω απόψε. "
Μου είπε και τα μάτια του τώρα κοιτούσαν τα χείλη μου.

"Τι ;"
Τον ρώτησα προκλητικά. Χωρίς να πει κάτι παραπάνω επιτέθηκε στα χείλη μου. Δεν αντιστάθηκα καθόλου. Ανταποκρίθηκε αμέσως. Με φιλούσε έντονα σαν να με διεκδικούσε μέσα από αυτό το φιλί. Με το ένα χέρι με έπιασε από την μέση και το άλλο το έβαλε πίσω από το κεφάλι μου. Εγώ τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον εσφυξα πάνω μου. Με ώθησε προς τα πίσω και ξαφνικά βρέθηκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι με εκείνον από πάνω μου. Δάγκωσε απαλά τα χείλη μου και εγώ άνοιξα το στόμα μου δίνοντας στην γλώσσα του άδεια να μπει σε αυτό το παιχνίδι. Τα χέρια του ταξίδευαν σε όλο μου το σώμα.  Κάθε άγγιγμα ήταν σαν να με διαπερνάει ρεύμα. Με έκανε να  νιώθω την λαχτάρα να φουντώνει μέσα μου. Πλέον ήξερα ότι τον είχα ανάγκη να γίνει δικός μου. Σταμάτησα το φιλί μας για να πάρω ανάσα και του έβγαλα την μπλούζα με βιαστικές κινήσεις. Το ίδιο πήγε να κάνει και εκείνος αλλά εκείνη την στιγμή χτύπησε η πόρτα. Εγώ από την τρομάρα μου τον έσπρωξα από πάνω μου. Εκείνος δεν περίμενε να αντιδράσω έτσι. Έχασε την ισορροπία του και έπεσε κάτω από το κρεβάτι. Του έκανα νόημα να μείνει εκεί και εκείνος με αγριοκοίταξε.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now