Άνοιξα τα μάτια μου και έκανα μια προσπάθεια να τεντωθώ αλλά απέτυχα γιατί ένα βάρος βρισκόταν πάνω μου. Γύρισα το κεφάλι μου και τότε θυμήθηκα ότι κοιμόμουν με τον Βλάκα. Με κρατούσε λες και ήμουν λούτρινο αρκουδάκι. Από την μια ήθελα να τον βαρέσω και από τον άλλη να τον πνίξω στα φιλιά. Αυτή η διπολικότητα μου καμιά φορά με τρομάζει. Έκανα μια ακόμα απόπειρα για να βγάλω το χέρι του από πάνω μου αλλά τελικά το μόνο που κατάφερα ήταν να με σφήξει πιο πολύ πάνω του.
"Άσε με, θέλω να σηκωθώ. "
Του είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα. Η μόνη απάντησα που πήρα ήταν ένα μουγκρητό. Φυσικά αφού τα βόδια μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν. Τότε η πόρτα χτύπησε και εγώ πανικοβλήθηκα. Δεν ήθελα να δουν οι φίλες μου ότι κοιμήθηκα μαζί του. Θα με διύλευαν αιωνίως. Γύρισα και τον κοίταξα ενώ εκείνος με κοιτούσε ήδη με ένα αγουροξυπνημένο βλέμμα και ένα στραβό χαμόγελο."Demi, όλα καλά ;"
Ακούστηκε η φωνή της Liz εξω από την πόρτα."Ναι, μισό λεπτό. "
Φώναξα και γύρισα πάλι προς τον βλάκα. Το ύφος του δεν είχε αλλάξει καθόλου. Εγώ του χαμογέλασα ειρωνικά και με όση δύναμη είχα τον έσπρωξα με αποτέλεσμα να πέσει κάτω από το κρεβάτι."Πας καλά ;"
Μου φώναξε ψιθυριστά ξαφνιασμένος από την πτώση του."Μια χαρά ! Τώρα μπες κάτω από το κρεβάτι και μην βγάλεις άχνα. "
Του είπα με το πιο δολοφονικό βλέμμα που είχα. Εκείνος ξεφυσώντας έκανε αυτό που του είπα. Εγώ σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα. Η Liz μπήκε μέσα χαρούμενη. Που την βρίσκει ώρες ώρες την όρεξη αυτή η κοπέλα ποτέ δεν κατάλαβα. Πήγε στρογγιλοκάθησε στο κρεβάτι μου και με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο. Είμαι σίγουρη ότι αυτό που θα ακολουθήσει καθόλου δεν θα μου αρέσει. Έκλεισα την πόρτα και πήγα να κάτσω δίπλα της."Καλημέρα, Πολλά κέφια βλέπω. Πέρασες καλά χθες με τον James. "
Της είπα για να προλάβω να μην πετάξει καμία βλακεία."Καλημέρα, Εγώ μια χαρά πέρασα. Εσύ ;"
Με ρώτησε ακόμα με πονηρό ύφος. Τι στο καλό ; που τον πήρε χαμπάρι;"Εγώ τι ;"
Την ρώτησα δήθεν ανήξερη."Demi, μην μου κάνεις την χαζή. Τι παίζει με τον Andrew; Χθες ήσασταν όλη την ώρα σαν πιτσουνάκια και μην μου πεις ότι ξαφνικά τον ερωτεύτηκες. "
Μου είπε ανακριτικά και εγώ προσπαθούσα να της κάνω νόημα να σταματήσει. Αυτή η κοπέλα θα με κάψει. Εκείνη όμως με κοίταξε με απορία καθώς δεν καταλάβαινε τα νοήματα μου.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...