7ο Ο Χορός του Έρωτα

89 7 0
                                    

(Σημείωμα συγγραφέα : θα με συγχωρήσετε για την διακοπη του προγράμματος μας 😂 αλλά σε αυτό το κεφάλαιο ήθελα να σας ενημερώσω ότι υπάρχει μια αναλυτική περιγραφή για τον βηματισμό του τάνγκο. Όποιος δεν ενδιαφέρεται ή άπλα βαριέται μπορεί να προσπεράσει εκείνο το σημείο το οποίο βρίσκεται προς το τέλος του κειμένου. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας τώρα μπορείτε να συνεχίσετε, καλή ανάγνωση ! 😁 )

Τραβήχτηκα από το κράτημα του αλλά εκείνος δεν πήρε δευτερόλεπτα τα καταπράσινα μάτια του από πάνω μου.

"Πρώτον μην με ξανά πιάσεις έτσι !"

Του είπα όσο πιο ήρεμη μπορούσα.

"Δεύτερον δεν ξέρω τι είναι αυτά που λες. Εγώ δεν του είπα τίποτα. "

Του απάντησα πλέον εκνευρισμένη.

"Εμένα μου είπε ότι του είπες ότι σου αρέσω και ότι εγώ ανταποκρίθηκα. "

Είπε και εκείνος στον ίδιο τόνο. Μα πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι ; Και κυρίως γιατί είπε ψέματα ;

"Ορίστε ; Εγώ δεν του είπα ποτέ τέτοιο πράγμα. "

Του απάντησα θιγμένη

"Και γιατί να πιστέψω εσένα και όχι αυτόν που είναι φίλος μου ;"

Με ρώτησε με ύποπτο βλέμμα

"Δεν με ενδιαφέρει ποιον πιστεύεις αλλά δίνε του, γιατί σε λίγο ξεκινάει το μάθημα μου. "

Του είπα και αδιαφορώντας πλέον για την ύπαρξη του στο χώρο ξεκίνησα να κάνω διατάσεις;.

"Εγώ γιατί νομίζεις ότι είμαι εδώ ;"

Με ρώτησε με ύφος ικανοποιήσεις πλέον. Εγώ σταμάτησα τις διατάσεις; ξαφνιασμένη και γύρισα να τον κοιτάξω.

"Πες μου ότι θα έχουμε μάθημα μαζί ;"

Τον ρώτησα απελπισμένη, μην θέλοντας να έχω καμία σχέση με αυτή την παρέα.

"Ω, ναι !"

Μου απάντησε με αυτό το ηλίθιο χαμόγελο που δεν έφευγε πλέον από τα χείλη του, γιατί ήξερε ότι με έχει εκνευρίσει.

"Όμως το χειρότερο δεν το ξέρεις ακόμα. "

Συμπλήρωσε την πρόταση του.

"Υπάρχει χειρότερο ; Και ποιο είναι αυτό ;"

Τον ρώτησα αγανακτισμένη πλέον. Εκείνος δεν απάντησε αλλά μου έδειξε με το χέρι του προς την πόρτα. Εγώ γύρισα προς τα εκεί που έδειχνε και αυτό που είδα θα προτιμούσα να μην το έχω δει ποτέ. Μέσα στην αίθουσα έμπαινε όλη η υπόλοιπη ηλίθια παρέα. Εννοείται με μπροστάρη τον Logan. Εγώ χωρίς να το σκεφτώ πολύ έκανα μεταβολή και πήγα να φύγω προς την άλλη πλευρά της αίθουσας, αλλά εννοείται πως δεν θα ήταν τόσο εύκολο καθώς η φωνή του με σταμάτησε.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now