38ο Η πρόταση

61 5 0
                                    

"Πλακα μου κάνεις έτσι ;"
Την ρωτάω πανικόβλητη πλέον.

"Σου φαίνομαι να σου κάνω πλάκα ;"
Με ρώτησε ρητορικά και γύρισε να με κοιτάξει για πρώτη φορά στα μάτια. Σηκώθηκα και άρχισα να περπατάω αγχωμένη μέσα στο δωμάτιο.

"Ωραία πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να ξεκόψεις μαζί του και να μην μάθει ποτέ τίποτα ο Max."
Της είπα, αλλά φυσικά και δεν μου άρεσε σαν ιδέα να κοροϊδέψω τον αδερφό μου. Πιο πολύ όμως με ενδιέφερε να μην πληγωθεί. Την άκουσα να σηκώνεται και να έρχεται προς το μέρος μου. Με έπιασε από το χέρι και με σταμάτησε. Γύρισα προς το μέρος της και πλέον με κοιτούσε σοβαρή.

"Αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν θέλω να ξεκόψω με τον Kendall, αλλά με τον Max. "
Το βλέμμα της έκρυβε πίκρα. Ξέρω ότι την στεναχωρούσε όλο αυτό που συνέβαινε. Είναι καλή κοπέλα και ξέρω ότι δεν είχε σκοπό να πληγώσει κανέναν. Φυσικά όμως δεν είχα και δικαίωμα να την κρίνω. Είμαι και εγώ με έναν άνθρωπο που δεν αγαπώ για να ξεπεράσω έναν άλλο.

"Κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου. "
Ήταν το μόνο που μπορούσα να της πω. Δεν είχα καλύτερη συμβουλή. Ξέρω ότι ο αδερφός μου θα πληγωθεί αλλά εγώ μπορούσα να μπω καλύτερα στην θέση της Daniella. Με κοίταξε κάπως ξαφνιασμένη γιατί προφανώς και δεν περίμενε να ακούσει κάτι τέτοιο από εμένα. Τουλάχιστον εκείνη είχε βρει ανταπόκριση από το άτομο που αγαπούσε πραγματικά. Φυσικά και δεν εγκρίνω τον Kendall αλλά δεν είναι αυτή η σωστή στιγμή για να της κάνω αυτή την κουβέντα. Εκείνη δεν μου είπε κάτι απλά με αγκάλιασε και το ίδιο έκανα και εγώ. Τότε η πόρτα μου χτύπησε.

"Περάστε. "
Είπα και απομακρύνθηκα από την Daniella. Μέσα μπήκε το πιο κατάλληλο προσωπικό, ο Max.

"Τι κάνουν τα κορίτσια μου ; Είστε έτοιμες, γιατί θα αργήσουμε ; "
Μας είπε με ένα χαμόγελο.

"Ναι, τώρα θα βγαίναμε και εμείς. "
Του είπα γρήγορα εγώ.

"Μωρό μου, μπορώ να μιλήσω λίγο με την Demi ;"
Ρώτησε αυτή την φορά την Damiella.

"Ναι, φυσικά"
Απάντησε χωρίς να τον κοιτάει και βγήκε από το δωμάτιο με βιαστηκά βήματα. Ο αδερφός μου έκλεισε την πόρτα και με πλησίασε.

"Ξέρεις τι έχει πάθει η Daniella τον τελευταίο καιρό ; Νιώθω ότι φέρεται λίγο περίεργα. "
Μου είπε κάπως σκεπτικός.

"Όχι, δεν μου έχει πει κάτι. "
Για μια ακόμα φορά αναγκάστηκα να πω ψέματα. Τουλάχιστον αυτή την φορά δεν αφορούσαν εμένα.

Ένα Βράδυ ΜόνοWhere stories live. Discover now