"Πως και το αποφάσισε ;"
Ρώτησα την Liz ενώ ακουμπούσα τις κούπες με τον ζεστό καφέ μπροστά τους πάνω στο πάσο της κουζίνας."Δεν έχω ιδέα. Πραγματικά ούτε εγώ όμως το περίμενα. "
Απάντησε εκείνη χαρούμενη και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της."Liz αλήθεια χαίρομαι για εσένα. Σε παρακαλώ όμως να προσέχεις. Δεν είναι σοβαρο άτομο να εμπιστευτείς αυτός για σχέση. "
Της είπα και στο μυαλό μου ήρθαν τα λόγια του Logan.Ποτέ δεν μπορεί κάποια κοπέλα να είναι σίγουρη μαζί του. Θα σου πρότεινα η φίλη σου να έχει ανοιχτά τα μάτια της.
Δεν της είχα πει ότι μιλήσαμε. Δεν ήθελα να την απογοητεύσω. Υποθέτω πλέον δεν χρειάζεται καν να της το πω.
"Γιατί ; σου είπε κάτι ο Logan ;"
Με ρώτησε ανήσυχη η Liz. Δεν χρειάστηκε όμως να βρω κάποια δικαιολογία για να απαντήσω."Liz νομίζω ότι η Demi έχει δίκιο. Δεν είναι σοβαρό άτομο ο James. "
Της είπε η Daniella και η Liz γύρισε και την κοίταξε θιγμένη."Θα σταματήσετε επιτέλους να τον κατηγορείτε. Απλά επειδή ο Kendall είναι με άλλη και δεν έκανε ποτέ τίποτα μαζί σου ; και επειδή ο Logam σου σπάει τα νεύρα ; δεν σημαίνει ότι είναι έτσι και ο James. "
Είπε κοιτάζοντας και τις δύο εκνευρισμένη."Liz πριν λίγο ήσασταν σε ελεύθερη σχέση. Ένας άνθρωπος που σε θέλει πραγματικά δεν το κάνει αυτό. "
Της απάντησα ήρεμα. Εκείνη με κοίταξε και ξαφνικά συννέφιασε. Τα μάτια της κοκκινησαν. Ήταν σαν να ήθελε να βάλει τα κλάματα."Το ξέρω εντάξει ; νομίζεις ότι μου άρεσε αυτή η κατάσταση ; αλλά τον ήθελα και τον θέλω ακόμα. Απλά θέλω να δώσω μια ευκαιρία σε όλο αυτό που συμβαίνει. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. "
Είπε και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στο πρόσωπο της."Δεν σου λέω να κάνεις κάτι. Απλά να προσέχεις. "
Της είπα και της έπιασα το χέρι για να της δώσω δύναμη να ηρεμήσει."Το λέμε μόνο γιατί δεν θέλουμε να πληγωθείς."
Της είπε η Daniella και την αγκάλιασε για μια στιγμή. Όταν την άφησε, η Liz σκούπισε τα δάκρυα της και το χαμόγελο επέστρεψε στα χείλη της."Τι γίνετε με τον Logan ;"
Ρώτησε θέλοντας εμφανώς να αλλάξει θέμα γιατί το θέμα του James την πλήγωνε. Εγώ της εξήγησα για τι με περιμένει το βράδυ και εκείνη ξεφύσιξε απογοητευμένη."Δηλαδή ακόμα να το κόψει όλο αυτό. Δεν είναι λίγο περίεργο. "
Μου είπε σκεπτική"Δεν ξέρω γιατί σου κάνει εντύπωση. Μιλάμε για ένα άτομο που έχει στόχο στην ζωή του να μου κάνει την δική μου δύσκολη. "
Της είπα ειρωνεύοντας όλη την κατάσταση.
YOU ARE READING
Ένα Βράδυ Μόνο
Teen FictionΗ Demi, μια 18χρονη πρωτοετής φοιτήτρια στο Los Angeles ξεκινά το όνειρο της για να γίνει μουσικός στο California State university, όπου φοίτησε και η μητέρας της, η οποία πέθανε όταν η Demi ήταν μωρό. Την πρώτη της μέρα, ωστόσο, συναντά μια κλίκα...