'Hayır…..Bu adam neden burada?'
Adamın yüzünü görür görmez o gece aklıma geldi.
İsyan suçundan boynumuzu kaybettiğimiz gece.
O zamandan bu yana 10 yıl geçti. Evet, on yıl.
'Hayır…..10 yıl oldu. Neden onu bir bakışta tanıyabiliyorum?'
En azından yüzünü biraz daha inceleyip 'Kim o?' diye düşünmem gerekmez miydi? Sanırım onu bir yerlerde gördüm.'
Renna Cornelli'nin anılarının silinip gittiğini düşünerek yaşadım. Artık bunun sadece benim bir illüzyonum olduğunu anladım.
“Kal...igo?”
Ashia bilinçsizce adını mırıldandı.
Sonra Kaligo'nun duyarsız, ince bakışları yavaşça hareket etti.
“…..anladım Büyük Dük.”
Farkında bile olmadan adını söylediğimde kalbim sıkıştı.
Neyse ki eski kocasının adı ile romanın erkek kahramanının adı aynı. Ashia'nın adamı hatırlamasının nedeni de budur.
Doğal olarak, elbisesinin eteğini bırakıp başını kaldırdığında başını hafifçe eğdi. Başlığının arkasında, önündeki adamın yüzünü biraz daha ayrıntılı olarak görebiliyordu.
'Vay canına, o gerçekten... ona benziyor.'
Yüzü eski kocası Kaligo Edmund'un aynısıydı.
Bir sanat eserini andıran koyu kaşlar ve etraflarında kayıtsız ve durgun bir atmosfer yaratan kırmızı gözler. Bunlar Ashia'ya bakan adamın gözleriydi.
'Hayır…..Belki de sadece benzer özelliklere sahiptirler.'
Ashia, kaygan, baştan çıkarıcı saçlarından başlayarak ona daha yakından bakmaya başladı.
'O, o değil. O, o değil. Onun o olmadığına dair kanıt bul. '
Boyu kendisininkinin çok üzerindeydi ve muhteşem figürü tüm vücudunu kaplamaya yetiyordu.
Besin zincirinin tepesinde hüküm süren, yavaş ama baskıcı bir yırtıcı gibiydi.
Onun içten arzusunun aksine, kocasına sadece benzer olarak kabul edilemeyecek kadar benziyordu.
'Deli olmalıyım…….'
Eğer bu Kaligo değilse o zaman kim o?
Adam bir kez daha ona bir adım daha yaklaştı.
Buna karşılık ofisteki tüm lambalar aynı anda açıldı.
Karanlık görüşü aydınlandıkça Büyük Dük'ün görünümü daha netleşti.
"Seni kendim ziyaret etmeliydim ama durumum göründüğünden çok daha kötü."
Adam alçak sesle, hiçbir kibir belirtisi göstermeden konuşuyordu.
Sadece ona benzediğini düşünmüştüm ama sesi, tonu, güzel ve asil atmosferi dehşet verici derecede aynıydı.
'O kesinlikle Kaligo'dur.'
O olduğunu anlayınca bir süre sarsıldım çünkü hala safça başka biri olabileceğine inanıyordum.
Öfkeliydim ama romanda reenkarnasyon yaptığımda kimsenin aynı şeyi yapmasına izin verilmediğini asla söylemedim.
Eski kocam da dahil.
'Bir düşününce, erkek başrol ile eski kocamın adının aynı olduğunu fark ettiğimden beri odadaki sıcaklık aniden düştü.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...