Bölüm 8: [Sonuna Kadar Saklamak Zorundaydınız]

124 6 0
                                    

Teros gittikten sonra dükkânda yalnız kalan Ashia, yalnızca ona verdiği küçük iksir şişesine baktı.

'Tapınak çeşmesinden gelen kaynak suyu……'

İlahi gücün narin mavi enerjisi o kadar gizemli ve güzel bir sıvıdır ki.

Sadece içeriğini merak ediyorum. Kutsal sudan farklı olduğunu duydum. Teros'un hayatı, ona oradaki gücün ne olduğunu bilmek istediğini söylediğinde değişti.

“Dikkatli olmalıydım…”

Aslında Ashia veya Teros orijinalin sadece bir yan dalıydı. Büyücünün çocuklarından veya yanan köyün çocuklarından da romanda bahsedilmedi ve hiçbir ağırlığı yoktu.

Konuya göre hayatın yönü değişse bile Ashia, kendisi yüzünden başkalarının hayatının değişmesini istemiyordu.

Yıllar önce yaşanan tek bir olay yeterliydi.

"Ah…"

Ashia iksir şişesini rafa koydu ve sandalyeyi çıkardı.

"Sen. O daha önce neydi?”

Ashia'dan başka kimsenin olmadığı alanda sakin sesi birine yönelmişti.

“…… Uyuyormuş gibi mi yapıyorsun? Yoksa konuşmak istemiyor musun?”
"Sessizliğini benden saklamak istediğin bir şeye sahip olduğun için kabul edebilir miyim?"

「….」

“...Bana sonuna kadar söylemeyeceksin, değil mi?”

Soruya yine cevap gelmeyince Ashia boynundaki kolyeyi çıkarıp tezgahın üzerine koydu.

Çok fazla şey soruyordum. Sağ?

Hadi bunu yapalım.

Daha önce ne demek istiyorsun? Ne zaman?

Kısa sürede titreyen kolyeden, sesten ziyade fısıltıya benzeyen ince, güzel bir ses çıktı. Çıkardığı kolyeden ses anında geldiğinde Ashia'nın gözleri kısıldı.

“Ah… Bilmiyor musun? Sana bunu hatırlatmamı ister misin? Luke mu?”

Azı dişini sıkıca ısıran Ashia, hafifçe parlayan mana taşının ortasına parmağını hafifçe yerleştirdi.

''Aaa! Bu acıttı! Gerçekten acıtıyor!""

Birazcıktı ama aynı zamanda sanki kırılmış gibi çok kabaydı.

“………. Daha başlamadım bile Luke.”

「Ah… Kelimeler. Lütfen parmaklarınızı çıkarın. Kelimeler yeterli.''

"Zayıf ve zavallı bir taşı neden rahatsız ediyorsun?"

Daha sonra mana taşının acıdan ölmek üzere olduğunu duyduğunda parmaklarını yavaşça mana taşından çekti.

''Evet, hadi konuşalım. Neden bunu yaptın?""

'………. Tam olarak ne soruyor?'

Ashia hafifçe iç çekti ve kollarını kavuşturdu.

“………. Birinin iznin olmadan bana dokunmasından nefret etmedin mi?”

「Ah, bu mu? Elbette bundan nefret ediyorum!]

"Biliyor musun? Bunu daha önce de yapmıştım ve çok meşgul olduğun için çılgına dönmüştün.”

Luke'un sesi sanki bir an için aklına heyecan verici bir şey gelmiş gibi yükseldi.

"Evet, evet, evet! Hatırlıyorum! Vay canına, o zamanlar, gerçekten..."

O günün hatırası Luke için hoş bir anı mı? Kolyenin ortasındaki mana taşı bir ses çıkardı ve titreşti. Ashia'nın gözleri incelen mana taşına kaydı.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin