Okumadan önce, (A)=Ashia, (K)=Kaligo, (D)=Desian
Kaligo'nun şu anda ne hissettiği önemli değil, Ashia ikisine boş bir ifadeyle bakıyordu, sonra arkasını dönüp mağazaya girdi.
"Ah, az önce içeri girdi. Onun gibi havalı ol.
Kaligo, Desian'ın alaycı sesine duyduğu öfkeyi bastırarak ağzını açtı. "Bununla ne demek istiyorsun?"
"Başka ne? Bir arkadaşınızı nişanından dolayı tebrik etmek için bazı nedenler olabilir.”
Kaligo, Desian'ın omzundaki elini silkerek konuşmaya devam etti. “Nişan. İlgili taraflar olmadan karar verilebilecek bir şey miydi bu?”
“O imparatorluğun İmparatorluk Prensesi doğrudan sana isim verdi. Senin gibi bir Büyük Dük'ün bunu reddedebileceğini mi sanıyorsun?"
"Yapılamayacak hiçbir şey yoktur. Sanırım Büyük Dük olarak konumumla ne kadar harika şeyler yapabileceğimi görmek istiyorsun."
“…”
Kaligo, Desian'a baktı ve başını hafifçe eğdi. Daha sonra gözleri daha da keskinleşti. “Hangi tarafı tutacağını hâlâ bilmiyorsun.”
Desian sıkılı dişleriyle sanki bir casusmuş gibi parıldayan altın gözleriyle Kaligo'ya baktı. Sonra hafifçe gülerken ağzının kenarlarını kaldırdı, omuzlarına dokunuyormuş gibi yaparak sözlerini hafifçe attı: "O büyücüye dokunmaya çalıştığım için mi kızgınsın? Ondan bu kadar mı hoşlanıyorsun?”
“…”
"Merak etme. Beklediğimden çok daha fazla benim tipim ama şu anda bunu deneyeceğim gibi değil. Yalnızca saf merak, hayır, yalnızca onun hakkındaki iyi izlenim. Aynen öyle, böyle bırakalım.”
İster merakından olsun, Kaligo'nun ondan kabul etmediği bir duyguydu bu.
“…Sanırım kirli açgözlülüğünü gidermek için yanlış kişiyi seçtin.”
"Kirli açgözlülük mü?" Desian sanki komik bir şaka duymuş gibi parlak bir şekilde gülümsedi. "Ve sen nesin? Çok temiz ve saf göründüğünü düşünüyorsun, değil mi?”
“…”
"Senin için de aynı şey geçerli değil mi? Canın istediğinde onu yanına koymak istiyorsun, yanındayken ona dokunmak istiyorsun, dokunduğunda da onu öpmek ve vücudunla birlikte hareket etmek istiyorsun… Hala hayır diyebiliyor musun?”
Bariz ifadesine rağmen Kaligo hala sakin bir ifadeye sahipti. "Evet. Kalbimdeki kadına karşı da bu şekilde düşünüyorum.”
“Bakın, bu sadece bizim erkeklik içgüdümüz.” Desian kolunu Kaligo'nun omzuna koydu ve kulağına fısıldadı. “O kadınla zaten birlikte olup olmaman önemli değil. Aslında bu, bir şeyi ilk paylaşışımız değildi.”
“…”
Desian'ın omzundaki koluna bakarken Kaligo'nun gözlerine şiddetli bir enerji yayıldı.
Ama bunu fark etmeyen Desian onunla dalga geçmeye devam etti. "Sadece bir şeyi merak ediyorum. Eteğinin altındaki derisi ne kadar da güzeldi ve o gururlu kadın senin altında sıkışıp kaldığında darmadağınık haldeyken nasıl görünüyordu - keook !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...