Bölüm 16[Sözleşmeyi Dikkatlice Okumalısınız]

74 3 0
                                    

Ashia uzun süre sessiz kaldı; Kalligo da onu aceleye getirmedi.

"Kurtar beni…"

Bunlar onun yüksek özgüveni ve gururu nedeniyle ağzından kolay kolay çıkamayacak sözlerdi. Belki de onun nöbetlerini ilk elden deneyimlediği için, bir nedenden dolayı isteğini açıkça reddedememişti.

“…”

Ashia masanın üzerindeki süt bardağıyla uğraşırken Kalligo sessizce ona bakıyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra Ashia'nın kırmızı dudakları açıldı, "Majesteleri, ben..."

"Benimle Büyük Dük'ün malikanesinde yaşaman gerektiğini söylemiyorum."

Ashia, Kalligo'nun sesini duyunca konuşmaya devam edemedi.

“…”

Bu onu soktu. Aslında ondan bunu yapmasını isteyip istemediğinden endişeliydi.

Kalligo sanki onun ne düşündüğünü biliyormuş gibi ona bakarken sessizce gülümsedi. “Nöbetten uyandıktan sonra hiç bu kadar ayık olmamıştım. Daha önce hiçbir ilaç bunu yapamadı."

“Bu...”

"Bu bir iksir değil, kullandığın su büyüsü."

“…”

"Her gün yoğun bir sisin içinde yürüyormuşum gibi hissettim ama şimdi... bir ışık huzmesi görebiliyorum."

Hatta zihninin berraklaştığını söylerken yüzündeki rahatlama hissini bile görebiliyordu. Aksine Ashia'nın kapüşonlu gözleri hafifçe titriyordu.

“Büyük Dük'ün evinde nöbet geçirdiğim durumlarda olduğu gibi, beni doğru zamanda iyileştirmek için elini kullanabilirsin. Elbette bunun bedelini ödeyeceğim.”

“…”

Ashia elindeki ekmek parçasından kırıntılar düşerken hâlâ sessizliğini koruyordu.

'Altını bir komisyon olarak düşünürsem bu basit bir iş...'

Sorun şuydu ki, ona sadece bir iksir vererek bu işi bitiremezdi; vücudunu hareket ettirmesi ve büyüsünü kullanması gerekiyordu. Kaçınılmaz olarak onunla tekrar tekrar yüzleşmek zorunda kalıyordu, bu yüzden kolayca bir cevap bulamıyordu.

Kalligo'nun temkinli sesi şöyle devam etti: "...insanlarla ilgilendiğinizi duydum."

“…”

Ashia ona döndü. Ashia'nın ateşe verdiği köyden sağ kurtulanlardan bahsediyordu.

"Benim geçmişimi araştırdın mı?"

"Çünkü Büyük Dük'ün sağlığını kimseye bırakamam."

Her ihtimale karşı zayıflığımı düşünmüş olmalısın.

“…”

Kapüşonunun altından görünen kırmızı dudakları rahatsızlıkla seğiriyordu.

"Onlarla ilgili tüm masrafları karşılayacağım."

“…”

"Ben tamamen iyileşene kadar yanımda kalırsan, onların istediklerini yaparak geçimlerini sağlamaları için sana destek olmak için hiçbir çabadan kaçınmayacağım."

Kalligo, Ashia'nın hayatta kalanlara kendi kazancıyla baktığını biliyor gibiydi.

"Yardıma ihtiyacım yok."

“…Söylemek istediğin bu ama gururunu bir kenara bırakırsan o insanlar şimdi olduğundan daha iyi bir hayat yaşayabilirler.

"Yapacağım."

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin