Bölüm 33: İyi İş Çıkardın

47 3 0
                                    

"Uyanmak."

"Hmm?"

Redin güneş ışığını engelleyen perdeyi çekti.

"Ah, hyung?"

Kyrian yüzüne vuran güneş ışığı karşısında kaşlarını çattı.

"Majesteleri çoktan uyanmış ve gitmişti ama sen hâlâ uyuyor musun?"

Kyrian sersemlemiş bir şekilde gözlerini kırpıştırarak vücudunun üst kısmını kaldırdı. "Sabahları dırdır etmek... Majesteleri flört etmekle meşgul bu yüzden o da öyleydi."

Kyrian'ın ani sözleri üzerine Redin arkasını döndü. "Ne? Neden bahsediyorsun?"

“…Neden bu kadar şaşırdın? Bunun bir sır olması mı gerekiyordu?”

"Söyle bana, bunu nereden duydun?"

“…Dün bir bara gittim ve insanlar birbirleriyle sohbet ediyorlardı.”

“…”

Bu bir felaketti. Meyhanede dolaşıyor olması zaten geniş bir alana yayıldığı anlamına geliyor.

"Bu çok hızlı."

"Evet?"

“…Çok hızlı yayılıyor.”

“…”

Birisi kasıtlı olarak yapmadığı sürece hızlı bir şekilde yayılamazdı.

"Acele etmeliyim."

"Ne yapacağını?"

"Kyrian."

"Evet."

"Bugün yapacak işlerin var."

"…Nedir?"

Redin yatağın yanındaki küçük masanın üzerine bir mektup koydu. "Büyük Düşes'i Büyük Dükalık'ta karşılamaya hazırlanın."

"Evet?"

"Bunu yapmak için ilk önceliğimiz Majestelerinin etrafında dolaşan böcekten kurtulmak."

'Sen neden bahsediyorsun' diye mırıldanan Kyrian masanın üzerindeki mektubu aldı ve okumaya başladı. Kyrian'ın gözleri yavaşça yukarıdan aşağıya doğru okurken genişledi.

"Yani bunu izlememi mi istiyorsun?"

"Bu doğru."

"Yani benim gibi üst düzey bir yeteneği gözetleme için mi kullanacaksınız?"

“Onun durumunda tabii ki yetenekli insanları göndermeliyim. Ve seni gönderiyorum çünkü bu onun için. Yakalanmayın.”

"Ah, bu çok heyecan verici."

Onun övgüsü sayesinde Kyrian doğrudan başkente yöneldi. Buraya geleli uzun zaman olduğundan başkent onun için yabancı ve zordu.

"Bir bakalım... uzun zaman oldu, bu yüzden bunun nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok."

Kyrian defalarca katlanıp açılan buruşuk kağıda bakarken mırıldandı.

Dercio Caddesi, 16. Sokak… Dercio Caddesi, 16. Sokak. 16. Cadde.

Her binanın üzerine kazınmış rakamları dikkatle inceleyen Kyrian kaşını kırıştırdı ve dudaklarını büktü.

'Vay!! Gerçekten mi! Çok fazlasın! Burası 3. Cadde! Eğer bir kapıyı açacaksan, beni gideceğim yere bırakmalıydın ya da en azından kapıyı yakın bir yerde açmalıydın!!'

Kyrian, Ventus'un tam koordinatları bilmediğinden tam yerini söyleyemediğini söylediğini hatırladığında azı dişlerini gıcırdattı.

(Ç/N: Buradaki kapı, Ashia ve Kaligo'nun Peri Ormanı'na gittiklerinde kullandıklarına benzer bir çeşit ışınlanma kapısı.)

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin