Bölüm 27 [Babam İmparator Olsaydı Oyun Biterdi]

60 3 0
                                    

"Bitti!!" Ashia saklama kutusunu kapattı ve yüzünde memnun bir ifadeyle onu okşadı, ardından ona bir gülümsemeyle karşılık veren Kaligo'ya döndü. "Getirdiğim tüm dolapları doldurdum. Artık çantalarımızı toplayıp eve gitmem gerektiğini düşünüyorum." Onun yanından geçip çadıra doğru yürüdü.

Kaligo'nun ifadesi yavaş yavaş sertleşti. "Artık geri döneceğimizi mi söyledin?"

"Evet."

"İşin bittiğini söylediğinde, o zaman bittiğini mi söylemek istiyorsun...?"

"Evet. Bu, bu yolculuğun tamamen bittiği anlamına geliyor."

Kaligo'nun gözleri onunla meşgul bir şekilde karlı alanda ileri geri geziniyordu. "...Bir hafta süreceğini söylemiştin, değil mi?"

"Evet yaptım. Ama çabuk bitti çünkü beklediğimden daha iyi iş çıkardın.

Ashia burnunu kırıştırdı ve heyecanla gülümsedi. Neşeli görünümünün aksine Kaligo'nun yüzü karanlıktı. Hala çok zamanının kaldığını düşünüyordu.

Elbette bir an önce geri dönüp onunla konuşmak önemliydi ama aynı zamanda bu tür bir fırsatın bir daha gelmeyebileceğini de gördü.

Ama çoktan geri dönüyorlardı.

Ashia'nın hafif adımları ayak bileğine kadar uzanan kar üzerinde devam etti. Onu takip ederken Kaligo'nun yüzünde nasıl bir ifade olursa olsun, eve gitme düşüncesiyle mutluluktan mırıldanıyordu. Yollarını ayırma zamanı beklediğinden daha erken geldi. Artık kendi alanlarına dönme zamanı gelmişti.

Aynı anda başkentte meydana bakan bir konakta muhteşem giyimli iki kadın çay eşliğinde sohbet ediyordu.

"Lisa, Carmian'ın bütün binaları nasıl bu kadar güzel olabiliyor?"

"Hey, Etous Malikanesinin binası daha muhteşem değil miydi Prenses?"

"Ah, doğru, öyleydi!" Yakın zamanda ziyaret ettiği Etous Malikanesi'ndeki binaları ve manzarayı hatırlayarak ellerini çırptı. "Evet. Söylentilerdeki Büyük Dük'e tam anlamıyla uygun bir yerdi; muhteşem ve ağırbaşlı." Lisa'nın karşısında otururken, sanki daha önce hiç görmediği yüzünü bir şekilde hayal edebiliyormuş gibi yumuşak bir şekilde gülümsedi, çünkü ikisi de birbirlerine çok yakışıyordu.

"Ona tekrar mektup gönderdiğiniz için Büyük Dük geri döndüğünde Bayan Aileen'i ziyaret edecek. O zaman ondan seni bir tur attırmasını isteyebilirsin."

"Ama Lisa, iyi olacak mısın?"

"Evet? Ne hakkında?"

"Kulenin sahibi sensin. Kuleden bu şekilde çıktın... ve bu benim yüzümdendi."

"Benim için mi endişeleniyorsun?"

Lisa bakışlarını indirdi, etkilenmiş görünüyordu.

"Elbette biz arkadaşız."

"...Arkadaşlar." Kısa bir an için Lisa'nın ifadesi değişti ve sonra normale döndü. "Doğru, Prenses. Biz arkadaşız. Bu yüzden daha fazla yardım etmek istiyorum."

"Teşekkür ederim Lisa." Aileen mutlu bir şekilde gülümsedi.

Lisa da öyle yaptı. "Açıkçası Büyük Dük de sizi memnuniyetle karşılayacaktır. Bayan Aileen gibi güzel bir kadının eşine sahip olmanın büyük bir nimet olduğunu düşünüyorum."

"Lisa, sen gerçekten... Gurur duydum." Gülümsemesi kızarırken utangaç bir hal aldı.

Lisa daha çok gevezelik etti. "Sen Karhan'la dost olan bir ülke olan Perthenia İmparatorluğu'nun İmparatorluk Prensesisin. Kim İmparatorluk Prensesi'nin teklifini reddetmeye cesaret edebilir? Önceden bir evlilik teklifi gönderdiniz, bu yüzden prensesi mutlaka kollarını açarak karşılayacaktır.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin