"Aristokrat bir vagonun dükkanınıza girip çıktığına dair birçok söylenti var."
"İç çekmek…"
Bu dükkânı şahsen toplam beş kez ziyaret etti. Aslında bir söylenti olamaz. Bir deseni olmadığı için hangi aileden olduğunu bilmiyorlar ama yakışıklı bir adam gösterişli bir vagondan inip bir mağazaya girdiğinde dikkatler onun üzerinde yoğunlaşıyor.
Siyah saçları ve kırmızı gözleri. Kocaman vücudunun pürüzlülüğü bile. Mağazaya girip çıkan adamın kötü şöhretli Büyük Dük olması dikkat çekiciydi, ancak kimse Büyük Dük'ün malikanesinden uzakta küçük bir iksir dükkanına geleceğini düşünmüyor gibiydi.
"Onun çok yakışıklı olduğunu söylediler. Ben de onu görmeye gidecektim ama iş yoğunluğumdan dolayı gidemedim. Ve sen ilgilenmeyi bana bıraktın."
Verna ağır bir çuvalı depodan dışarı sürükleyerek devam etti.
"Büyük bir aristokrat aileden geliyormuş gibi göründüğünü duydum."
“… O sadece bir müşteri.”
"Böyle bir adam çalışanını göndermez, onun yerine kişisel olarak mı gelir?"
“……”
“Şüpheli bir şeyler var, Ashia.”
“Bunda şüpheli olan ne…”
Ashia kaşlarını kırıştırdı, eli Verna'nın bıraktığı valizin üzerinde gezindi.
Dudaklarını ısırıp yavaşça mırıldanırken avucunun büyüsü büyük yükü sardı. Hacmi yavaş yavaş azalan çanta, Ashia'nın avuç içi kadar küçülene kadar deforme oldu.
“Ah, her zaman muhteşemdir. Benim de o büyüyü öğrenmem gerekecek. Mağazamızdaki her şey hantal ve ağır.”
"Bir şeyler öğren kardeşim. Çok önemli değil."
"… Beni kafaya mı alıyorsun?"
Ashia muzip bir şekilde gülümsedi ve Verna da Ashia ile birlikte güldü.
Bir fincan çay eşliğinde kısa bir sohbetin ardından istediği her şeyi alıp salondan ayrıldı.
-Sık sık yırtılıyor, bu yüzden onu özellikle dayanıklı bir kumaştan yaptım. 4 kişiliktir, dolayısıyla hacmi ve ağırlığı büyüktür, ancak küçültme büyüsünü kullanabilirsiniz.
'Dört kişilik. Bu kadar hantal olmasına şaşmamalı.'
'Büyük ellere ihtiyacınız olduğunun farkında olmalısınız.'
Kar yeniden düştü. Hafif bir nefes Ashia'nın görüşünü aydınlattı ve sonra dağıldı. Mağazaya geri dönerken Verna'nın söylediklerini düşündü.
'Yüksek rütbeli bir aristokrat vagonunun dükkanınıza girip çıktığına dair birçok söylenti var.'
Kaligo görünüşe göre yüksek rütbeli bir aristokrattı. Böyle bir adamın defalarca ziyaretine dikkat çekildi.
Geldiği araba ve arabadan inen adam. Her ikisi de muazzam bir aura yayıyordu.
'Bunu daha da ileri götürmenin iyi bir yanı yok.'
Yolculuğu için ihtiyacı olan her şey hazırdı ve yapması gereken tek şey toplanıp yola çıkmaktı.
Tabii ki yolculuk sorunsuz olmayacaktı. Malzeme aramaya her gittiğinde şiddetli soğukla mücadele etmek zorunda kalıyordu.
Ashia yıllar önce bir ateş büyüsü mühürledi ancak soğuk bir kış gününde kendini ısıtmak o kadar kolay olmadı ve odun kullanarak ateş yakma becerisine sahip değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
ChickLitHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...