Bölüm 20 [Yine de Pişman Olacaksam]

115 3 0
                                    

Bir anlığına sessizlik geçti ve Kaligo pişmanlıkla dolup taşarak elini çekti.

Ashia elini tutarken biraz utanmış görünüyordu. "Şimdilik... hava sıcak olacak."

Ashia pelerininin tekrar gevşetilen düğümünü bağlarken, o da pelerinini tekrar giyerek arkasını döndü. Belki aurası yüzünden, kapüşonunun altına gizlenmiş yanaklarında bir sıcaklık dalgası vardı.

Eli yabancıydı ama Ashia da utandığı için onu kolayca çıkaramıyordu.

Hoş olmayan bir durum muydu? Pek değil ve bu kafa karıştırıcıydı.

'Sanırım ilacı almalıyım.'

Ondan küçük bir kahkaha yükseldi. Mutsuz olduğunu düşündüğü şey, onun var olması mıydı, yoksa beş yıllık evlilikten sonra bile gülerek güzel vakit geçirmesi miydi, yoksa son on yılın ona olan kırgınlığını köreltmiş olması mıydı?

Elini uzattığı görüntü ve kendisinin bunu nezaketle kabul ettiği görüntü, hatta alışılmadık ama bir şekilde tanıdık geliyordu.

'Ayrıca... muhtemelen şu andaki aurasıydı.'

Kaligo'nun Ashia'nın bedenine aktardığı aura. Ashia'nın onu uzaklaştıramamasının başka bir nedeni daha vardı. Bu duyguyu, vücuduna giren kırmızı enerjiyi ve ona verdiği sıcaklığı biliyordu...

'O sendin...'

Birkaç gün önce soğukla ​​savaşırken bayıldığı o gün, ilaç almamasına rağmen sürekli üşümeyi ortadan kaldıran o enerji, bunun Kaligo'nun aurası olduğunu ancak şimdi öğrenmişti.

"..."

Arkasından yürüdü ve yolu gösteren Kaligo'nun arkasını sessizce izledi.

Kardeşinden başka kimse var mıydı? Sanırım bir adamın sesini duydum.

...Doktorlar geldi ve gitti. Muhtemelen bu sesi duymuştur. Bu bir yanılsama değildi.

Verna'nın gözlerini kaçırırken sorusuna cevap verememesinin tuhaf olduğunu düşündü. Rüya gibi, puslu bilincinde ona 'Renna' adını veren kesinlikle Kaligo'nun sesiydi. Ama bu imkansız görünüyordu.

O yerde ve zamanda ona 'Renna' dememesi gereken kişi oydu. Fakat...

'...Gerçekten, o gün... Sen oradaydın.'

Bu ne halüsinasyon ne de rüyaydı. Ashia'nın en zayıf olduğu anda yanındaydı.

"..."

Onun oluşturduğu geniş gölgenin üzerinde yürüyen Asha'nın gözleri, onun sırtına bakarken hafifçe titredi.

İkili arasındaki sohbet, gelip giden kısa süreli şakalar da dahil olmak üzere kaybolmuştu.

Bilek derinliğindeki karda özenle yürüdü ve sonunda yangın alanına girdi. Saf beyaz karın üzerine parlak ısı yayan ateşe dayanıklı malzemeler muhteşem bir görünüm oluşturdu.

Ashia, rüzgarın estiğini ve kar fırtınasının gücünün, önceki soğuk hava püskürten bölgeye kıyasla zayıfladığını kesinlikle hissedebiliyordu.

"Sanırım geceyi nerede geçireceğimize karar vermeliyiz..." Kaligo bir süre sessizce yürüdükten sonra durdu ve arkasını döndü.

"Evet, neredeyse geldik. Çadırımız için ayrı bir yerim var."

"Bu bir rahatlama. Eğer burada nöbet geçirirsem bunu kaldırabileceğini sanmıyorum."

Sonra Ashia sanki o kadar da önemli değilmiş gibi cevap verdi: "Ah, önemli değil. Büyü var."

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin