Bölüm 41: Acı Çekiyormuş Gibi Görünüyorsun

39 2 0
                                    

Parlayan bakışlarında bir sürü arzu vardı. Sert nefeslerin sesi bedenini ve zihnini ısıttı, dudakları buluştuğunda alevler içinde kaldı.

İlk başta hafif bir öpücüktü. Yumuşak dudakları sanki onu eziyormuş gibi aşağı indi, yasak bir meyve kadar tatlıydı. Dudakları ayrıldı ve dili alaycı bir şekilde ağzının içine kaydı, şehvet fırtınada savrulan bir dalga gibi zirveye ulaştı. Midesi kasıldı.

“Hnnng…” Ashia bir ses çıkardı.

Çıkardıkları yumuşak sesler sırtlarında canlandırıcı, gıdıklayıcı bir his uyandırıyordu. Yükselen duyguların yanı sıra vücudundaki sıcaklık da hızla artıyordu.

'Yanağını okşamak istiyorum. İnce boynundan güzel omuzlarına kadar.

Bütün o pürüzsüz tenin elinde tutulduğunda doygunluk hissini hayal ederken aklını yitirmek üzereydi.

'Haa, artık kimin nefesi olduğunu bilmiyorum.'

Sertleşen nefesleri bu kadar kısa mesafede birbirine karışıyordu. Doğrudan temas alışılmadıktı, daha önceki rastgele cinsel ilişki anılarından çok farklıydı.

Bu onu daha da heyecanlandırdı. Bu onun kontrolden çıkmasına neden oldu. Kalligo belini hareket ettirirken inledi.

“ Keep. ”

"Ah!"

Şaşıran Ashia dudaklarından uzaklaşırken Kaligo da onu takip etti. Boğazı arzuyla kalınlaşmıştı.

“…Kıpırdamamalısın. Ne yapıyorduk?”

“ Haa ... Ashia.”

'Keşke sadece bir elinizi ya da kolunuzu bırakabilseydiniz.'

"İstiyor musun?"

"Evet."

"Ne?"

"Sen."

"Bu konuyu ayrıntılı olarak konuşalım ki sana gerçekten istediğini verebileyim."

Yumuşak gülümsemesiyle durdurulamaz bir şeytandı ama yine de onu büyüleyen, büyüleyen şey buydu.

"Sanırım ben söylemesem de sen biliyorsun." Kalligo'nun nefesi kesildi. Ama yine de arzularını saklamadı.

Ashia Kalligo'ya baktı ve başını eğdi. "…Unuttun mu? Artık hareket edemiyorsun."

"Bu..." Kaligo sırıttı, titreyen mantığıyla mücadele ederken rahatlamış gibi davrandı. “…Sanırım bu görünüşü beğendin.”

“…”

Eğer gerçekten isterse bağlardan kurtulabileceğini ima ediyordu. Ashia ilgiyle gülümsedi. Göğsündeki el yavaşça hareket ederek yanaklarını, ardından dudaklarını, boynuna, oradan da göğsüne doğru ilerledi.

“ Eeee ....”

Onun dokunuşuna alışkın değilmiş gibi görünüyordu. Parmak uçları temas ettiğinde büyük kasları seğiriyordu.

Terden sırılsıklam olmuş bronz teni şehvetli görünüyordu. Bu kibirli adam onun tek dokunuşuna tepki olarak titriyordu. Ashia'nın kalbi bir tatmin duygusuyla doldu. Ona bakan puslu kırmızı gözleri göğsünün etrafındaki bölgenin karıncalanmasına neden oldu.

'O zamanlar bu adam yüzünden ne kadar kalbim acımıştı?'

O adamın kendisinin altındaki zevk ve acı sınırında yer aldığını görünce içinde ince bir sevinç patlak verdi.

"Sana nasıl acı çektirebileceğimi düşündüğüm zamanlar oldu."

“…”

Ashia'nın parmakları göğsünün sol tarafındaki yara izinin üzerinde hareket etmeye devam etti. Öte yandan Kaligo, uyarıya tepki vermekle meşguldü ve onu yalnızca yarım duyuyordu.

Eski Kocam Erkek Başrol OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin