Tıpkı Kyrian'ın söylediği gibiydi. Daha önce hissetmediği enerjiyi hissetmeye başladı. Bu enerji hızla onların üzerine kapandı.
“Ah…” Ashia kısa bir iç çekti.
Bu auranın kime ait olduğunu biliyordu. Kyrian'ın omuzlarının üzerinden eğilerek yavaşça vücudunu kaldırdı.
Ama Kyrian onu bileğinden yakalayıp aşağı çekti ve telaşla konuştu: "Ne yapıyorsun? Sana hareketsiz kalmanı söylemiştim."
"Hayır, mesele bu değil."
"Ne? Ne demek hayır demek istiyorsun?"
Ashia, Kyrian'ın sorularına cevap vermedi ve binadan dışarı koştu. Kyrian'ın Ashia'yı saran aurası, Ashia ondan belirli bir mesafeye yaklaştığında duman gibi dağıldı.
Ashia, uzaktan korkunç bir şekilde yaklaşan figürü izlerken usulca mırıldandı: "Tero..."
Onlara gelen auranın sahibi Theros'tan başkası değildi. Sebebi bilinmiyordu ama vahşi bir enerji yayarak onlara yaklaşıyordu.
"Tero!"
“…”
Ashia'yı gören Theros, olduğu yerde durdu ve Ashia'ya tepeden tırnağa baktı. Öfkeyle renklenen yüzüne bir rahatlama yayıldı. Güvende olduğunu kontrol ettikten sonra gözleri etrafı incelemeye başladı.
Kyrian'ın tam zamanında dışarı çıktığını gören Theros, "Kyrian, sen!" diye bağırdı.
"Ha? Sen Theros değil misin? Neden buradasın…?"
Kyrian daha sözünü bitiremeden Theros koşup ona saldırdı.
"Ahhh!"
Kyrian'ın vücudu birdenbire ortaya çıkan bir güçle yere düştü, Theros da onunla birlikte düşüp boynunu yakaladı. İki yetişkin adam acımasızca yerde yuvarlandılar.
“Tero! Kyrian!”
İsimlerini bağırmasına rağmen Ashia'nın sesi sağır kulaklara ulaşmış gibiydi. Savrulma ve dönme, kavga daha da sertleşti.
"Durmak!"
Yapmadılar.
Sessiz bir iç çekti. Kyrian'ın hala hayatta olduğunu öğrendiğinde Theros'un mutlu olacağını umuyordu. Ancak birbirlerinin adını söyledikleri anda yeniden bir araya gelmeleri çoktan sona ermiş gibi görünüyordu.
Ashia toz bulutunun arkasında durdu ve boğuk seslerle iki adama gözlerini kıstı. Tıpkı toprak zeminde yuvarlanan, yumruklarını kullanarak sertçe küfreden mahalle çocukları gibi görünüyorlardı.
İkisinin auraları olmasına ve bellerinde kılıç taşımalarına rağmen bu şekilde dövüştükleri göz önüne alındığında, kavgaları o kadar da ciddi görünmüyordu. Elbette eğer sadece dövüşmeseler ve bunun yerine kılıçlarını ve auralarını kullanmasalardı, o sadece onları izlemezdi.
“Haa…” Yumuşakça mırıldanan Ashia yavaşça banka doğru yürüdü ve oturdu. Arkasında, akan Carmian Nehri'nin yumuşak sesini duyabiliyordu. Önündeki erkeklerin 'bu piç, o piç' diye küfür ettiği sahneyle karşılaştırıldığında, insanın içini okşayan bir sakinlik vardı.
''Onları durdurmayacak mısın? ''
"Onları yalnız bırak. Oğlanların büyüdüklerinde böyle olduklarını duydum.”
"… DSÖ? ''
"Bütün erkekler böyledir."
「…」
Erkeklerin yaşlandıklarında bile çocuk gibi davrandıkları söyleniyordu. Kendisi buna ilk elden tanık olduğunda o kadar da yanlış değildi. Ashia bir süre onlara baktı. Sonra bir noktada kavga etmeyi bıraktılar.
Birbirlerinin boğazına sarılıp kısa bir süre geçiren iki adam, sırtları henüz onarılmamış olan binaya dönük olarak nefeslerini tutarak oturdular. Hiçbir söz söylemeden omuzları yukarı aşağı hareket ediyordu.
「İşleri bitmiş gibi görünüyor. ''
"Hmm, beklediğimden uzun sürmedi."
İkisi çizik ve şişmiş yüzleriyle bir şeyler konuşuyorlardı. Ne dediklerini duyamıyordu ama Ashia onları beklemeye karar verdi. Konuşmaya ihtiyaçları varmış gibi görünüyordu.
“O zamanlar Majesteleri ile bir kadın yüzünden kavga etmiştiniz.”
“…”
Şşş, şşş
Kyrian daha nefes bile alamadan ağzını açtı. “O kadın o kadındı, değil mi?”
“…”
Theros cevap vermedi ve Kyrian bunun çok saçma olduğunu düşünerek kahkaha attı. “Haa, yani her şeyi bilmene rağmen o kadınla mı kalıyorsun?”
“…Çünkü onunla kaldığım her şeyi biliyorum.”
"Ne biliyorsun? Ona ihanet eden ve büyü çemberini mahveden kişi hakkında mı?”
Theros başını eğdi ve Kyrian'a baktı. “…Sen de bunu öğrendin mi?”
"Öğrenirsem ne olur? Zaten bu yüzden affedildi mi?”
“…”
“Ne kadar korkak bir piç.” Kyrian'ın azı dişlerini gıcırdatırken çenesi seğirdi. "Hiçbir şey değişmeyecek. O kadın hâlâ bütün köyü yakan o kadın ve köylülerin ölmesi onun suçuydu.”
“…”
Kyrian ağzındaki kanı kirli zemine tükürerek mırıldanmaya devam etti.
Theros, Kyrian'a acıyan bir bakışla baktı.
'Hiçbir şey değişmedi…. Sen hâlâ kalın kafalı bir pisliksin.'
Theros, İmparatorluk Sarayı'na giderken Ashia'nın çöken dükkanında alışılmadık bir aura hissetti. Auranın mağazayı yok eden kişiyle bir ilgisi olabileceğini düşünerek aceleyle oraya taşındı.
Ama Ashia dükkandan çıktı. Bugün mağazanın çökmesinin üçüncü günüydü ve şu ana kadar hiçbir temasları olmadı. Başkalarını umutsuzluğa düşüren, iz bırakmadan ortadan kaybolan bir insandı.
Açıkça ondan nefret etmesi, ona kızması gereken bir durumdu. Ama bir yerinin yaralanıp yaralanmadığını kontrol ederken buldu kendini.
'Lanet olsun.'
O anda Kyrian dükkandan dışarı fırladı. Yan yana durmaması gereken o iki kişiyi görünce aklını yitirdi. Hayır, ilk önce Kyrian'ı Ashia'dan ayırmak zorunda olduğu fikri geldi.
'Ama bir eskort? Ashia için Kyrian mı?'
Neler olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ama Kyrian onun için hâlâ kalın kafalı bir pislikti. Hiçbir şeyin değişmediğini söylediğinde bu ona hala bir bahane gibi geliyordu.
Çok şey değişmişti; yedi yıldır aynı yerde kalan Ashia birdenbire değişiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Kocam Erkek Başrol Oldu
أدب نسائيHayatını kaybeden Renna, önceki hayatında okuduğu bir romanda reenkarnasyona uğradı. Bir şans daha yakaladığı için minnettardı ve hayatını huzur içinde yaşadı, ta ki bir gün, Erkek başrol birdenbire karşısına çıkıp bir istekte bulunana kadar. "....B...